Omgång 9: Brynäs IF - HV71

PW händer.

Och sen va det Tex… Tycker fan synd om dem…

Fan man kan logga in här och se om HV leder eller ligger under. 3-0 efter en period, 2 sidor. Hade det varit 3-0 Brynäs hade vi nog varit på 5 nu :slight_smile:

HV är riktigt bra mot lag som spelar hockey, kan man bara lösa att sätta lite puckar mot lag som spelar mer defensivt så ser det riktigt bra ut, men det är väl där man kanske behöver ha in den där sista spetsen som förhoppningsvis också kommer (det lär ju inte bli sämre mot de mer spelande lagen heller).

Hade ju smakat mumma om Fröberg och Holmström kommer igång riktigt nu med, Camara får man väl nästan anse vara igång med produktionen nu, även om det bara gått 2 matcher.

Phew, nära :open_mouth:

Brynäs bra nu

Bra Lillis, den timeouten va behövlig

När Filip Sandberg fick en smäll i ryggen så han flög kunde väl Hv fått en utvisning med sig…

Ja, bra timeout

Men nu tittar jag och det verkar funka det med :smiley:

Känns som Lillis blivit lite aktivare med sena saker? Brukade ju spara timeouterna till när det var en halvminut kvar…

Ni båda vet vad som gäller i fortsättningen!

:smiley: :smiley:

Jag har sett alla matcher hittills. Vart lite hungrig alla gånger vi vunnit. Ska jag börja banta?
Samtidigt förlorar vi alltid om jag inte har något att dricka…

Om man skulle satsa en hundring på oavgjort i Karlstad 200X pengarna om det går in :smiley: :smiley:

200x känns ganske lite…

Är kanske Max inte vet jag

Gunnar the Great!

Hållit nollan ett bra tag nu!

0-3 spelar inte riktigt matchen, men det är målen som räknas :slight_smile:

Skönt att veta att båda våra målvakter håller riktigt hög klass. De har räddat en del poäng åt oss i inledningen av säsongen.