Ser det som positivt om laget saknar någon av sina bästa spelare.
Glädjen blir dock kortvarig när man direkt efter får reda på att motståndarna ställer sin andramålis i kassen. Man vet att han gör säsongens bästa insats även om det knappt behövs eftersom 97 proc sitter i magplattan.
I en annan tråd nämndes elitserien chips.
Det fanns år 2000 då OLW körde elitseriechips. Hittade bilder på Twitter med många lag men inte HV tyvärr. Lär ju varit något med blue bulls.
Men jag hittade även detta: https://klippkungen.se/catalog/products/hv71-mjolkchoklad-100g
LHCs chips var bara en påse frigolit om jag inte minns helt fel…
Hade en påse HV-chips som jag sparade i många år.
Gick bra fram till för några år sedan när min mamma ’unnade sig lite gott’ när hon var barnvakt…
Den stora frågan… Har ni kontakt idag? Nejdå, men de va ju tråkigt slut åtminstone…
Har nån teolog utrett hockeyns Teodicéproblem dvs varför vinner inte HV guld varje år?
Fråga vad tycker ni om Dumpen som hänger ut pedofiler? Är det rätt väg att gå? Sju stycken av dessa har begått självmord som blivit uthängda.
Nej, inte att de gör det offentligt och gör det till underhållning. Det påverkar inte bara pedofilen i sig, utan hela dennes familj på ett fruktansvärt sätt. Jag bor i ett litet samhälle och en här blev uthängd. Både han, men även hans föräldrar flyttade, för de blev ju såklart enbart förknippade med detta.
PHS är bättre.
!!!DOCK!! Tycker jag de räcker med två smällar och några ärliga ord till aset. Inte mer än så.
Jag håller helt med dig i det 100% Det är de andra som får ta smällen hela tiden. Har en bekant som har en vänn som detta hända, de har fått flytta barnen fått byta skola mamman byta jobb mm. Hela livet har raserat för dom.
Det jag tycker Dumpen ska göra är blurra ansiktet mm och kommer de tillbaka då kan man hänga ut dom kanske.
Men lider något fruktansvärt med de som kommer i kläm.
Tycker dom borde hänga ut dem ännu mer. Sluta sudda ut ansiktena på dem. Låt hela världen veta vilka äckliga vidriga människor de är.
De gör världen en tjänst att begå självmord. Vem vill ha pedofiler i samhället?
De suddar ju inget på dom alls. Finns ju typ videos på alla.
På hemsidan ser man allt. De blurrar ju för man ska gå till deras hemsida och kolla.
Det där är en otroligt värdelös och vidrig åsikt.
Hela skiten är pöbelbeteende. Sådant man hittar i muslimska mördarländer. Typ Afghanistan.
Hahahaha.
Öppnar sannerligen upp för debatt. Den här gången håller jag mig utanför…
Bryter av diskussionen med en annan fråga. Var/hur har ni köpt abonnemang för att kunna se SHL på tv? Letar billigaste men fortfarande lagliga alternativet…
Nä, det får bli å följa via forumet och text-tv i år. På tok för dyrt och för dålig app.