Säsongsplatser för forumet (26/27): intresseanmälan

Kör vi igen?

Regler för hur detta funkar hittar ni i de “fästa” inläggen högst upp i denna kategori. Gå dit och läs om ni undrar vad som gäller med förtur, etc.
För att göra det något enklare, precis som förra året, så kör vi följande insatsnivåer:

250
500
750
..etc

hel plats.

Förra året hade vi rabatterade platser och vi hoppas på ett liknande upplägg i år. Vi siktar på fyra platser men om intresset blir enormt eller obefintligt kanske vi tänker om.
När ni satt upp er på listan nedan, så skickar ni PM till mig med den insats ni planerar, sedan kör vi en stängd PM-tråd, med alla som signar upp, för kommunikation kring betalning, val av matcher etc.

BTW: några av er har valt att vara helt anonyma, det går bra detta år oxå, PM-a mig.

Här är en levande lista på vi som är intresserade detta år:

1 gillning

Sign me up!

1 gillning

Yes, jag kör igen!

1 gillning

Mer forum i garden kan aldrig vara fel, sign me up!

Jag har min säsongsplåt på halvtid kommande säsong, så jag är semi-intresserad.

1 gillning

Jag är med :oncoming_fist:

Alltid på!

1 gillning

Äh fan vi kör. Man lär ångra sig framåt december när kvalet är klart.

Skriv upp mig!

1 gillning

Jag är på!

Jag är med.

Jag är på!

1 gillning

På!

Absolut!

Så, har fått svar från Robert på HV71. Vi har kvar våra platser och har fått ett bra pris.
Jag planerar att betala snarast. Dock behöver jag kolla igenom finanserna för att se var vi ligger. Några av er har redan PM-at in era bidrag (har inte koll på exakt vilka som gjort detta), så är det någon mer som vill vara med, eller inte PM-at mig, please do.

3 gillningar

Wow! Heja. Bra jobbat. Uppskattas enormt. :smiley:

Lite mer info om nuvarande status.

Priset på säsongsplatser har gått upp något. Vår rabatt har gått ner ungefär lika mycket. Således är varje plats 1000kr dyrare.
Vi är ännu inte lika många många som räckt upp handen detta år, så för att ge en överblick av situationen så får ni här en liten genomgång av förra året vid denna tidpunkt samt nu:

25/26:
18 deltagare + mig. De 20 deltagarna stod för 96% av förra årets totala kostnad. Min andel var således obetydlig.

26/27:
11 deltagare (som hittills meddelat nivå på insatsen) + mig. De 11 deltagarna står just nu för 28% av detta års totala kostnad. Detta lämnar just nu en relativt stor andel till mig :sweat_smile:

Vad är totalkostnaden för dom 4 platserna?

Nu är vi uppe på ca 65%.

(svaret på Farrzans fråga tog jag i PM)

72%

75%