Ska vi ha Forsberg i tredje då? Stål Lyrenäs och Foppa ihop känns inte optimalt.och får Foppa utveckling i en 3e lina utan spel i PP?
Foppa är för dålig för topp 2 tycker jag.
Folk: On-topic. PLZ. Här diskuteras rykten. Laget i lagbygget och denna nya spelare i sin tråd. Om det går.
Ursäkta man blir ju äggCalterad så man glömmer ju bort sä
Nån skit är det som hänt då Abbott låter meddela att de inte skildes som “vänner”. Har vi lyckats plocka in en ny Mika Hanula? Ska gräva lite då det är uppenbart att nått hänt då han så sent som för ett par veckor sen valde att förlänga med Rögle.
Edit: Felpost, fel tråd
Välkommen in i värmen. Tack för att du bidrar med info.
En litet påpekande dock: Det finns massor med rykten om spelares privata grejor som florerar, senast nyligen kring Foppisch. På detta forum skriver vi inte explicit ut sådana saker. Vi försöker skriva mer neutrala grejor, men kanske inte bidra till ryktesspridningen. Som texvis när vi sparkade en spelare för några år sedan. Vi VET vad som hände, men vi skrev aldrig öppet om det.
Så, en liten korrigering i ditt inlägg vore tacksamt. Jag gjorde en omformulering, du får gärna skriva om med egna ord. Tack!
Jag börjar få lite klump i magen nu. Tycker inte detta, isolerat, är en dålig värvning men det känns som en chansning vi inte har råd med. Sen ska Tikka in och även han känns som en ganska stor chansning. De sista anfallsvärvningarna måste vara sylvassa om jag ska få en bra känsla över detta…
Om Tikka då är klar så återstår bara en forwards-värvning, om nu inte Shore blir kvar och blir förstecenter. Tikka är med andra ord vår andrecenter.
Troligtvis Nättinen eller Tikka som första C, behövs inte än super center mellan AP - IB. Räcker med att ha en bra andracenter som shore för att lyfta andrakedjan
Det känns som något hänt mellan Lyrenäs och klubben, Expressen ställer frågan om de skiljs som vänner, Abbott väljer att inte kommentera. Jag ser annars Lyrenäs som en väldigt spännande värvning, drömmen nu är väl att Shore stannar och vi får in en spetscenter, då tycker jag laget ser skapligt ut.
Det verkar som att det har det. Har hört ett rykte som jag inte kommer nämna här.
Hoppas bara det inte blir strul under säsongen…
I övrigt, välkommen Oskar!
Återigen, detta är en tråd om rykten. Inte om värvade spelare.
En bra spelare utan tvekan , blir dock lite ledsen då jag inser att det med största sannolikhet betyder att vi inte får se filip sandberg i hv kommande säsong.
OSL är en av de som imponerat mest på mig i rögles matcher jag sett gångna säsongen.
Vi vet ju inte om svampen var sugen. Han får ju jättemycket förtroende i SAIK, vem vet vad Monten skulle gjort? Han kanske inte heller ser Monten som ett steg i rätt riktning?
Elr så bryter man med Lenc och skriver kontrakt med Sandberg
svampen >> lenc
Vore ju en dröm.
Alright, tack för infon och redigering! Ska tänka på det framöver.
Inga problem. Alla vet vad det handlar om nu, oavsett om vi skriver det här eller inte, men vi föredrar att inte vara ansvariga för liknande saker då vi hostar detta helt privat
Sen rent generellt för stämningens skull försöker vi hålla oss ifrån att hamna för djupt i skitsnacksträsket
HV forumet är ju inte flashback. Den typen av skvaller kan man vara utan. Skvaller om nyförvärv tar man gärna dock.
Seppälä stabil i finalen idag. Tror han blir viktig nästa år.
Seppälä ser riktigt stabil ut måste jag säga