Silly season 23/24: Spelardrömmar

Nygammal dröm.

Plocka tillbaka Kinnvall.
Den revanschlustan kommer vara enorm. Placera honom i 3e backpar, låt honom jobba upp sitt självförtroende igen.

Gör de!

1 gillning

Nej för i helvete! Den mannen för otur med sig.

5 gillningar

Rör inte min dröm, gosse.

:sweat_smile:

1 gillning

Håller med Papa, tar inte hit de där kvalspöket igen. Vi behöver bryta gamla vanor för i helskotta.

2 gillningar

Äh, ni snackar. Bra spelare är bra spelare.
Tror inte på kvalspöke på samma sätt som jag inte tror på tomten eller påskharen.

Hans självförtroende är fullständigt pulvriserat efter skador och en katastrofsäsong.

Rehab och en ordentlig försäsong, sen så!

2 gillningar

Så må det vara, jag önskar Johannes all lycka, men inte här hos oss.

Jag tror och hoppas nästan lite att han stannar i sin moderförening Brynäs och spelar upp dem igen. Han kan behöva 1 års Hawaii-hockey för att blomma ut!

Det tror jag han skulle må gott av, hade varit tråkigt för honom att återigen lämna en klubb, dessutom hans hemstad Gävle för något i SHL.

Dessutom passar han nog inte in i wilanders önskemål ”karaktärsskådespelare”

1 gillning

Sorry men han ska till Timrå

1 gillning

Trist!

1 gillning

Tror vi skall förpassa dina nygamla drömmar till papperskorgen. Tror dock du är sarkastisk, vilket är kul.

Har också den drömmen. Men detta är en spelare som ökar båda negativt och positivt. Låt mig förklara… är laget i en svacka bidrar Kinvall till de sämre, han gör allting sämre. Men om han är i ett bra lag så går allting bättre. Visst han va bra i HV men det är ingen spelare som avgör matcher och står upp när allt svajar. Ojämn som tusan och iochmed att han stod över sista matcherna pga ”nervositet” så är det trots allt ingen spelare man vill ha i sitt lag

Du vart 1 dygn för tidig, 1 April är nu idag när jag svarar dig…

Jo då, jag vet hur han funkar.
Min take på de hela är att får vi in en Kinnvall som är så bra som han kan vara så är det jättebra! Kommer han inte upp i nivå har jag fortfarande honom i 3e backpar där han inte behöver bära laget. Felet som blev i BIF va att man önskade att han skulle bära allt.

1 gillning

Fast en Kinnvall som har så dåliga nerver att han inte ens kan spela när det betyder som mest vill jag inte se i ngt backpar i HV.

6 gillningar

Är väl också bara en första och en sjundeback mer eller mindre som ska in, om man räknar med Seppälä och Andrae. Sen har vi ju redan hans spelartyp utöver det. Nej, han har gjort sitt här.

Brett Connolly

Lämnar Lugano. Inget att hymla om att Kent ugglar.

2 gillningar

Hur många utländska får man ha i NL? Fortfarande 6st? Lugano har 6st importer nu. Jag vet att han är avskriven, drömmer fortfarande om Ruotsalainen bara…

Någon som har en aning om denna persons trovärdighet?

Godmorgon

100% legit, aldrig sagt något falskt. kan nog räkna med att han presenteras imorn

3 gillningar

April april…

1 gillning