Vilka åker med upp till Norrland? Tror vi louto är med?
Det värsta är att de sitter på kontoret och tittar på ungefär den uppställning, klappar sig nöjt på magen och säger “det löser sig när alla är tebax, vi behöver inte värva nån 1:a Center”
Jag spyr av bara tanken.
Ifall han lira andra kedjan idag på träningen är det nog högst sannolikt. Men håller mina förhoppningar låga.
Modo vågade bänka Rundblad förra säsongen. Blomman kommer aldrig våga bänka Alsing.
Han vågar men han gör de inte för han har inte kunnandet att se att Alsing spelar på en nivå minst 3 steg under de han levererade ifjol. Anton behöver sin favorit i frontlinjen.
Någon som var på värmningen idag?
Hepo i röd tröja idag, ingen Dichow ännu.
Blomman kör med backarna på ena halvan, Rahm och Beech kör två olika övningar med forwards.
Heja AB friskt humör, du är den som nycklarna har, heja heja heja.
Det lilla jag såg var det detta som gjordes iallafall. De gillar inte att hålla sig till schemat. Spelarna gick av isen 11:03. Träningen skulle börja 11. Jag var dock en stund tidig så hann se ca. 15 min.
Stämmer det att reber inte är på is
Någon som är där och ser
Tror inte att jag såg honom. Finns säkert någon anna som har bättre koll dock.
Ibland kör man skills, spolar om och sedan kör man lagträning vilket var fallet idag.
Innan dagens träning var Brännström på is.
Även Hatakka har börjat gå på is nu.
Heponiemi med och körde skills idag.
Ingen Dichow idag. Tränade dock igår och vilar troligen idag.
Reber kör gym.
Lite ändringar i kedjorna då.
Sandström
Lehtinen
Alsing Borgman
Gustafsson Rindell
Fransson Hansson
Lagerberg Söderström
Woods Rousek Kloos
Luoto Laz Ang
Tedenby Lindström Pasic
WIN Eriksson Stål Lyrenäs
HP
Out:
Dichow
Hatakka
Heponiemi
Brännström
Gillar kedjorna, hoppas man bibehåller ordningen på C nu.
När Hepo är tillbaka ska han gå på en kant oavsett. Kloos känns bättre på en kant än som C han med.
HP utanför?, hade lätt tagit OSL eller pasic plats. Sen vet jag att han inte är så bra i spelet utan puck osv men men.
Förstår Hugo inte vill vara i hv
Ja herregud, nu börjar skiten igen, när ska dom fatta att Pasic och OSL ALDRIG kommer leverera bättre offensiv än Hugo P.
Tycker inte Hugo imponerat i 5v5, men det är klart att han varit bättre än dessa två.
Tack, misstänkte att det var något sådant men är hyfsat oerfaren vad det gäller hockeyträningar, tar med mig det i framtiden! Tack för rapporteringen som vanligt!
Har han fått donera siffror och bokstäver till lagkamrater som är utan?