Spaningar från träningar

Joona på is med solbrillor på sig., varför detta? Nån som vet

1 gillning

Bifogar en bild jag hittade på Twitter.

Svårt att säga exakt vad det kan bero på men ljuskänslighet känns ju spontant som en ganska självklar anledning. Sen vad det beror på, covid, hjärnskakning? Kan uppstå vid båda. Lite märkligt ändå att utsätta sig för det om det är så extremt att man måste spela med solglasögon för att genomföra ett ispass. Då kanske man ska ta gymmet eller vila istället? Ser i och för sig ganska coolt ut :smirk::sunglasses:

1 gillning

Konjunktivit, alltså ögoninflammation kan ju ge ganska ordentlig ljuskänslighet.

5 gillningar

snabba brillor = snabb på isen kanske

4 gillningar

Var Träff med idag? Eller är han påväg tillbaka till Nybro?

För att inte bländas av Tikkas klubbteknik ? :slight_smile:

15 gillningar

Han är med och tränar idag.
Även Hugo Fransson är med.

11 gillningar

Deal_with_it_dog_gif

Skämt åsido, det känns ju som att han åkte på något allvarligare än en vanlig sjukdom/infektion :confused:

Jag undrar jag…. Den där bilden ger väldigt dåliga vibbar.

Spel imorgon? Knappast troligt va?

Lugn, Joona vill bara vara hipp med kidsen och visa sitt “Skibidi rizz” som ungdomarna säger idag

5 gillningar

Lit

3 gillningar

“Ljuskänslighet kan vara ett symptom på vissa ögonsjukdomar eller på grund av migrän eller en bakteriell infektion som hjärnhinneinflammation”.

Hm. Åkte han på en smäll mot huvudet, som gjorde att han tvingades vila?

Ska sluta leka Google-doktor nu, ingen mår bra av sånt :laughing:

Hoppas Luoto tillfrisknar så han kan börja lira hakki snart igen.

1 gillning

Luoto spelar inte imorgon heller……

1 gillning

Suck. Nästan så han tynar bort

Någon som kommer att kolla värmningen idag och sedan kan skvallra om hur vi kan tänkas ställa upp i afton?

Hur såg det ut på dagens träninging?

Rätt så kort träning. Följande linor:

AP-Kero-Borgström
Brännström-Reber-Tedenby
Lenc-Tikka-Träff
Abrahamsson-Lindbäck-HP

Stakkestad saknades

2 gillningar

Hoppas att Stakkestad saknades betyder att han är på G bort, så trött på honom på isen.

Annars skulle jag vilja helt byta plats på Lenc och Brännström, Lenc är bättre än Brännström på precis allt

2 gillningar

OT @Husmusen.

1 gillning

På dagens träning har vi alltså en perfekt 3C i första, en kille med helt färskt J-kontrakt som 2C och både 3&4C som på sin höjd har ok status i ett mittenlag i HA.

Det är ändå en jävla prestation i sig att vi sitter med de grabbarna.

10 gillningar