Det var en länk till en hemsida med texten att HV71 signat ett hemligt avtal med elias rosén. Dock var hemsidan suspekt och en domän som var köpt på namecheap. Jag klickade på flaggan för att ifall det är en phishing hemsida bör den inte exponeras här.
Det skulle väl innebära att Seppälä inte kommer tillbaka, att Engsund ramlat och brutit båda benen på kickbike. Att Landén är inlåst i Oskarshamn på hemlig plats och att Hallquist fått sina skridskor stulna…
Om Carter Camper kan tänka sig Björklöven om man kan komma överens om lönen borde då inte ett 1-årskontrakt med HV smälla en smula högre? Skulle onekligen bredda centersidan.
Vet att finska spelare inte varit en framgångsfaktor i hv de senaste åren men denna spelaren är minst sagt intressant, 28 år, gör mål och poäng nästan varje match.
Va fasen händer med Släggan då? Verkar stå klubblös. In med båda.
Kul grej (och OT), jag tror att det finns en kille som bor neråt Vätternsnäs som är ruskigt lik Laleggia. Han har ju “synts till” kring HG enligt folk.
Jag kan ta gift på att jag såg honom vara ute och löpträna för någon vecka sedan när jag var ute och promenerade med hunden. Så ryktena stämmer - nästan. En person, väldigt lik Joey Laleggia har synts till vid arenan.