Spelarmarknaden 24/25 (drömmar & farhågor)

Sorry jag klickade på flaggningen men en googling bort så ser det väldigt suspekt ut och ingen hemsida jag skulle vilja besöka…

bild

hittar inga ritkiga artiklar heller så tycker man kanske ska verifiera sin källa innan om det är någon som inte är “allmänt” känd

Vad handlade det om?

1 gillning

Hänger inte med alls här. Vad handlar detta om?

2 gillningar

Det var en länk till en hemsida med texten att HV71 signat ett hemligt avtal med elias rosén. Dock var hemsidan suspekt och en domän som var köpt på namecheap. Jag klickade på flaggan för att ifall det är en phishing hemsida bör den inte exponeras här.

2 gillningar

Hemligt avtal? :rofl::rofl:

1 gillning

Det skulle väl innebära att Seppälä inte kommer tillbaka, att Engsund ramlat och brutit båda benen på kickbike. Att Landén är inlåst i Oskarshamn på hemlig plats och att Hallquist fått sina skridskor stulna…

1 gillning

dagens märkligaste trollnyhet

Om Carter Camper kan tänka sig Björklöven om man kan komma överens om lönen borde då inte ett 1-årskontrakt med HV smälla en smula högre? Skulle onekligen bredda centersidan.

1 gillning

Tänkte precis det samma, han är ju fortfarande skit bra

Är inte många experter som är imponerade av HV71 trupp. Känns som den skulle behövas uppgraderas och då hade ju Camper varit ett bra alternativ.

3 gillningar

https://www.flashscore.se/spelare/suomi-eemeli/4bcgigNT/

Vet att finska spelare inte varit en framgångsfaktor i hv de senaste åren men denna spelaren är minst sagt intressant, 28 år, gör mål och poäng nästan varje match.

Om ni fick välja

Lalegia eller Kossila

Jag tycker hv skulle gått på Kossila om de stod mellan en toppback eller en toppcenter

4 gillningar

är kossila avskriven?

om bara att välja mellan dom två så jag skulle välja kossila

Släggan helt klart.

2 gillningar

Kossila hade jag valt.

Kossila. Centersidan känns i akut behov av förstärkning. Backsidan behöver lite snabbare puckflyttare men inte samma stora behov. Nu.

1 gillning

Båda spelarna är bra nog för att lyfta oss ur träsket.

Laleggia fixar vårt pp.
Kossila gör laget balanserat. Svårt val, tror jag skulle landa i Kossila.

IMG_4991

5 gillningar

Va fasen händer med Släggan då? Verkar stå klubblös. In med båda.

Kul grej (och OT), jag tror att det finns en kille som bor neråt Vätternsnäs som är ruskigt lik Laleggia. Han har ju “synts till” kring HG enligt folk.

Jag kan ta gift på att jag såg honom vara ute och löpträna för någon vecka sedan när jag var ute och promenerade med hunden. Så ryktena stämmer - nästan. En person, väldigt lik Joey Laleggia har synts till vid arenan.

9 gillningar