Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)

Undrar vad detta innebär med AP, jag hoppas innerligt på att han blir kvar även efter denna värvningen

1 gillning

Svensson har stenkoll på forumet! De gillar vi :love_you_gesture:t4:

2 gillningar

Varenda journalist lurkar här inne vi är på samma nivå som CIA. :rofl:

14 gillningar

Heponiemi inte helt utesluten heller enligt Höken

1 gillning

Björn🐻 bara kör!!

3 gillningar

Louto - Heponiemi - Rousek

Woods - Kloos - Ang

Starta SWISH - kampanjen direkt!

7 gillningar

AP kanske väljer att tacka nej till prestationsbaserat kontrakt. Går till annan klubb eller grillorna på hyllan och bli poolkrämare på heltid. Vem vet?

I min värld borde man köpa ut Tedenby och då kanske den eventuella värvningen av Rousek känns mer realistisk. Det florerade ju nåt rykte från Hockeynews att så kunde vara fallet.

Kloos var center tills Leksand satte honom på en vinge. Mao, inte obeprövad.

1 gillning

Tedenbys vara eller icke vara i klubben kommer ju inte påverka värvningen av Rousek. Om Hv skulle köpa ut Tedenby så betyder inte det att vi plötsligt har massa per pengar att leka med.

2 gillningar

Har en spaning. I och med att Kanada spelade idag och Woods presenterades måste detta innebära följande för resten av veckan:

Onsdag → USA spelar → Justin Kloos presenteras
Torsdag → Tjeckien spelar → Lukas Rousek presenteras
Fredag → Sverige spelar - > Niklas Hansson presenteras
Lördag → Finland spelar → Aleksi Heponiemi presenteras

Att tillägga är att X-inlägget publicerades upp på uppvärmningen vilket gör att ni kan förvänta er ovanstående nyförvärv ungefär en timme innan matchstart. Detta innebär:

Kloos = Onsdag kl. 15.20
Rousek = Torsdag kl. 19.20
Hansson = Fredag kl. 19.20
Heponiemi = Lördag kl. 11.20

Vad tror ni? Tänker att ordningen inte borde vara exakt men något i den stilen :thinking:

28 gillningar

Nu jävlar är det silly på riktigt. :wink:
Bra spaning.

11 gillningar

Man bara måste älska Sillytider.

2 gillningar

Rousek har jag hoppats på länge. Väldigt snabb, hot även i bp. Grym tvåvägsforward som förhoppningsvis kan producera betydligt mer i shl.

7 gillningar

Måste bara älska Silly.
Tycker även vi på forumet växlat upp gällande kreativitet i dessa tider.
Tack för att ni förgyller vardagen :star:

15 gillningar

Ja en eloge till er galna jävlar som sitter och finkammar Instagram! Vem behöver Biltema 2025? :smiling_face_with_sunglasses:

25 gillningar

Det vet jag, men hans plats i laget ska ju fyllas om så blir fallet.

Kan inte minnas en sån här silly HV71 hade senast!

3 gillningar

Hahaha, jag älskar oss HV-fans dedikation alltså

1 gillning

Denna sillyn är så j**** spännande! Finns liksom inget som är omöjligt, :bear: hittar spelare och lösningar som man aldrig såg som en möjlighet till HV.

Bara att knäppa ölbärsen och luta sig tillbaka och njuta! :beer:

4 gillningar

Nära gränsen för psykiskt nörderi men jag gillar de :wink: Vi hoppas på att du har rätt :slight_smile:

1 gillning