Spelarmarknaden 25/26 (drömmar & farhågor)

Tack!
Nu känner jag mig som en utvecklingsstörd LHC supporter.
Hittar ut själv.

7 gillningar

I botten 6 kommer han att glänsa och ska tydligen även vara bra i PP. Vid sjukdom så kan Pasic ta ett kliv upp och vikariera i 1a eller 2a linan så frånvaron inte blir lika kännbar.

Är väl kanske inte något nytt, men fick upp detta på Twitter.

2 gillningar

nä precis, är bara att han lyfter samma uppgifter som tidigare att de har gjort ett försök med o få bort teden enligt hans uppgifter

Fått upp i mitt x flöde att en ”tung” back ryktas in till HV. Vad kan det vara?

2 gillningar

Marcus björk???

Nåja.. Alla vet väl att det är just det man är ute efter? Ska nog inte dra några växlar av en sån snubbe med 14 följare.

2 gillningar

Greppar efter halmstrån. Säkra Pilut!

Tung som i bra kvalitet alltså? Inte en väldigt stor back? :squinting_face_with_tongue:

Jag har också hört att man försöker förhandla om Tedens kontrakt inför siste året, en lägre lön det året men med en roll i organisationen efteråt som kompensation. Jag hoppas det stämmer mer än att man vill dumpa honom helt.

17 gillningar

Skulle Michael Joly kunna vara ett alternativ till AP om han nu väljer att inte skriva på?

1 gillning

Där blev tikka avtackad av hv

Ingen Tikka, Teden på väg bort. Flera spelare in med mersmak. Kan bli en tung säsong som motgångssupporter.

13 gillningar

1/2
Nu ska bara Lyrenäs till Leksand.

1 gillning

Nej, vad ska vi med honom till..

helvete

2 gillningar

Fattar inte denna alls

1 gillning

då går väll OSL det andra hållet

Tror Kärpät är sugna på att vi skickar honom dit i slutet av oktober. Tradition att betala två spelare för att mysa på en bastulav varje år.

En back mot en forward eller vadå?