Hade för mig det va en center man fick nej på men kanske minns fel
Tror det stog forward/center i chatten.
Men hoppas Hult hittar något bra
Okej frölunda vann den kampen, och de stod i artikeln att de var flera andra som visa intresse , rögle, lhc, djurgården, och hv71 så de är alltså fyra lag som slåss över de lilla som ev kan komma framöver i centerväg
Bara Rögle kvar som ska få sin spets sen vinner vi nog lönekampen mot resten av bottenskrapet
Vi vann ju kampen om Mysak? Sen vet man aldrig hur mycket de egentligen vill till HV, det kan ju vara så att Frölunda är huvudalternativet och sen är de andra med för att driva upp lönen?
Då är det också en viktig taktisk sak för HV… se till att trissa upp så andra får betala dyrt.
Till slut handlar det mesta om ekonomi ![]()
Den långsökta drömmen om Skyler dör. Han blir kvar hos sin pappa.
NHL camperna börjar väl nästa vecka sedan följs dessa av träningsmatcher. NHL startar i år 29 september tidigare än vanligt pga utökat spelschema. Det bör innebära att vi borde kunna hitta vår center ganska snart. I värsta fall missar han 5-6 matcher av SHL. Detta under förutsättning att inte Hult trollar bort Centern som vi så väl behöver. Vi behöver förstärkning och det får inte gå för långt av säsongen. Eftersom serien sätter sig ca 10-12 omgångar in i den. Vill uppleva en säsong där vi inte hamnar bland de sista direkt och är helt rökta direkt. Även om jag inser att det blir tufft
Jag sticker ut hakan nu och hävdar att Tedenby skriver på ett ettårskontrakt på isen i morgon på HV-dagen.
Minns var ni läste det först.
Älskar den typen av värvningsnyheter så det hoppas jag!
Undrar om NE försa sig idag i JP angående Teden? Så som dom tränat igår / idag med formationerna kör dom imorgon mot Djurgården och tanken är att starta så även när serien drar igång där Teden är i fjärdelinan… ![]()
Lek med tanken.. (önsketänkande) att Hv får en bra start. Vinner ett gäng matcher. Då sitter nog Hult stilla i båten.
" vi tror på det vi har"
" vill inte rucka på sammanhållningen nu"
Yada yada.
Avdelning trolla bort center.
Håller med dig. Vi behöver naturligtvis en center av hög klass.
Frågan är hur “nöjd” Hult är.
Frågan är kanske hur nöjd Hult är.
Vi vet däremot att NE inte är tillräckligt nöjd, därav tror jag inte Hult sitter jättelugnt i båten.
Kan detta vara något?
Han är nog inte så snabb på rören med den vikten
Det ligger säkert i Hults intresse att trolla bort en center. Det vill han säkert göra. Det låter rimligt.
Snälla Hult, ring Rattie
Skit i råtten, ring hem AP förihelvete.
Värva en ny förstafemma (alltså ink backar). Det är vår enda chans.
Varför inte båda två…….?
AP och Rattie, man kan aldrig ha för få målskyttar.