Spelarmarknaden 26/27 (drömmar & farhågor)

Han verkar hoppa mellan bottenlag också. Kan ju dels förklara ±-en. Också ett tecken på att han kan hamna hos oss.

De är ju en spelare som vart ordinarie i NHL 2 säsonger i rad för 2 årssedan varav 1 säsong gjorde han 0,5 p per match. Spontant känns han som är uppgrade från Rindell

1 gillning

Håller delvis med. Dock brukar media göra större grej av saker när de är geografiskt närmre (iaf min åsikt). Tänk om ebola härjat i Norge, då hade det blivit mer liv i luckan.

Sorry OT

2 gillningar

https://www.eliteprospects.com/player/284096/jack-studnicka

Namnet är ju passande! Gå all in nu Hult!

2 gillningar

Du har nog rätt. Ni båda kanske har rätt. Att det är en blandning av både och.

Spekulationer tolkar jag det som, men lägger det här ändå.

4 gillningar

Rindell finns också med i den artikeln, tyvärr.

Vad står det om honom då?

Länk? Hittar ej artikeln

2 gillningar

1 gillning

Tack, jag hade rast på jobbet när jag postade screenshottet :winking_face_with_tongue:

Luke Philp lämnar Färjestad iaf. Klart nu.

Ifall vi skulle landa Luke Philp, så kan vi väl gå ut med det även ifall han stannar i Nordamerika ett tag? Förutsatt att man förklarar situationen och att han ansluter lite senare.

Tror isåfall att han presenteras innan säsongsstart. Vi har inte råd med att gå och vänta besked från Luke och kasta bort alla andra yttrar för att sen bli bortvalda av Luke. Tror det redan pågår en dialog där.

1 gillning

På Färjestad verkar de som han redan gjort klart med ny klubb så tror han kommer presenteras av någon klubb i närtid.

Kanske samtidigt som sin bror…

2 gillningar

Om Philp och mysak blir våra centrar, kommer det någon vinge till topp 6 då tror ni?

Jag gissar helt, men kanske att man förlänger med Teden då

Jo men han är ju inte tänkt att spela i top 6 direkt

Vad baserar du det på? Texten “Det är nu klart att Luke Philp och Emil Alba kommer att fortsätta sina karriärer i andra klubbar.”?

(Läste detta på deras instagram, vet inte om du läste det någon annan stans)

Jag tror att detta bara är ett annat sätt för att säga “Det blir ingen fortsättning i FBK”. Jag tror absolut inte det betyder att Luke är klar för en specifik klubb.

2 gillningar