Tråden om #18 Joey Laleggia

Yess släggan is back… det här kommer bli bra!

3 gillningar

Plockar upp nr 18.

1 gillning

Har det sagts nånstans hur han har hållit igång nu under hösten? Eller har han endast kört egenträninh sedan i våras?

Läste någonstans att han kört fys med Stoa hela sommaren.
Ska tydligen bott hemma hos Nättinen, allt för att minimera risken för sjukdom.

16 gillningar

Ska tydligen spela billigt för HV!
“Det ska handla om mellan 90 till 100.000 dollar netto för resten av säsongen.”

Han hade kunnat få mellan 30-40K dollar mer i annan klubb men valde HV då han vet vad han får och att han trivs i Jönköping

14 gillningar

160-170 papp i månaden om man slår ut det på resten av säsongen. Det får man ändå säga är billigt för en back av hans kaliber

6 gillningar

Mycket billigt, hade lätt kunnat vara en bit över 200k

2 gillningar

Måste säga att det känns bra att det fortfarande finns spelare som VILL komma till HV trots att vi suger och klubben är i kaos.

9 gillningar

Fint av Joey. Kan nästan säga han betalar tillbaka lite för han fick lämna senast. Grymt!

9 gillningar
9 gillningar

Han låter genuint glad att vara tillbaka.

3 gillningar

Fina fina Joey!! Drömmen hade varit att han gör 3+3 mot LHC senare i November.

8 gillningar

Freijds engelska är alltid så charmig och bjuder på ett och annat skratt. “How’s the upload been?”

“Ah, yes, thanks for asking, I recently converted my body to 1s and 0s and I’m now living in the Matrix, it was quite painful to be honest “

20 gillningar

Joey ”Neo” Laleggia. :laughing:

1 gillning

Tycker dock Fetid varit betydligt bättre på slutet på engelskan. Inte sett intervjun med Släggan ännu. Så har tid att ändra mig.

1 gillning

Haha han har lite roliga ordval ibland, som när han kallade uppföljningsmötet med Abbott för “reconciliation”.

1 gillning

Känns som ett riktigt proffs. Han känns mer som en filmstjärna än ett hockeyproffs :laughing:

1 gillning

Haha ja. Jag undrar när på lågstadiet nordamerikanerns börjar mediatränas.

4 gillningar

Aaah men hela hans framtoning är mer skådisaura. Ja, det är lite synd med all mediaträning. Tycker det e svårt som fan att veta när en nordamerikan verkligen är ärlig.

2 gillningar

Känner mig lite rörd över att Joey så gärna ville tillbaka och spela för en rätt billig län trots att laget är dåligt faktiskt.

2 gillningar