Tråden om #18 Joey Laleggia

ÖKA MIGGEN, VI VILL HA SLÄGGAN PÅ BLÅ!

3 gillningar

12 gillningar

hoppas migrationsverket ger släggan grönljus idag!

2 gillningar

Räkna med att han missar både lördagen och måndagen. Migrationsverket är allt annat än snabba.

1 gillning

Hur jävla svårt kan det vara med tanke på att han ju var i Sverige typ nyss???

1 gillning

Nu får migrationsverket rappa på lite med LaLeggia. Tyler Benson spelklar för MoDo idag och han kom väl in efter Släggan

1 gillning

Ja Huuur är det möjligt!?!?!?!?

1 gillning

Ja, det är ju väldans konstigt. Eller handlar det om att man handlägger lokalt, dvs. Ö-vik är snabbare än Jönnet?

1 gillning

Verkar få klara oss utan honom imorgon också.

Herregud vilket antiklimax.
Vad är det som tar sån jävla tid liksom?

Det tror jag väl va? Dom var jubpå ett fysiskt besök i veckan. Antar att det var i jkpg?

Kanske är nån handläggare som pendlar från Linköping eller Växjö som handlägger ärendet

8 gillningar

Migrationsverket i Jönköping tror jag man har stängt. Abbot har fått åka till plast… förlåt Växjö heter det visst.

1 gillning

Därför det tar sån tid.:wink:
Dom håller nog på lhc eller Växjö.

2 gillningar

Finns de folk som jobbar en lördag på Migrationsverket? Tror inte det. Joey har följt med upp helt i onödan…

2 gillningar

Abbot som jobbar med annat än att ligga på mig.v?

Å andra sidan ett ypperligt tillfälle att komma in i gruppen.

2 gillningar

jahopp o modos spelare får genom sin ansökan tidigare än väntat…

Tror knappast att Migrationsverket bryr sig om CA ligger på eller inte.

Så om han blir klar under måndagen och kan spela mot Luleå så har han följt med upp i onödan?

Helt klart ett intressant tankesätt…

Skulle kalla de känslor mer än tankar. Om jag hade tänkt logiskt de senaste åren hade jag inte följt HV men känslorna drar mig tillbaka hela tiden för denna klubb.

Att inte förstå att jag kan känna uppgivenhet åt att det känns onödigt att han följt med upp för att missa två matcher. Så du tycker det är helt underbart att HV betalat en back runt 180k/mån där han inte får spela och ge valuta för pengarna? Jag tycker det är åt helvete