Tråden om #20 André Petersson

inte bra. Lär bli 2 matcher typ?

Inte snyggt, hoppas det är bra med Åslund

1 gillning

Kom iallafall tillbaka i spel åslund men lurit med hans historik med hjärnskakningar, men ja den var inte fin. Så som ni säger, avstängning lär vänta

1 gillning

Aja. Då får vi möjlighet att testa teorin om laget är bättre utan AP – igen… :rofl:

Däremot skulle jag inte slänga upp OSL igen, utan köra Reber bredvid Luoto och Borgström. Men den diskussionen får vi ta i lagbygget-tråden.

4 gillningar

Orkar inte flytta diskussionen utan säger bara att ja håller helt med om att ge Reber chansen där och att ja inte heller vill se osl där, sen stänger ja den diskussionen iallafall från min sida

2 gillningar

Kul att det börjar lossna för AP. Tycker också han visar en bra inställning i kroppsspråk och den delen. Gnuggar som hela laget på. Starkt.

3 gillningar

Det är det absolut viktigaste. En glad AP gör HV bättre.

1 gillning

Kan du länka källan på att den skulle vara hos nämden, tack :slight_smile: hittar nämligen inget om det

Stod i någon tråd här på forumet att domarfrågan hade gått ut med det på någon social medie tydligen

1 gillning

Oerhört svagt av domarn att missa den.

Den var tyvärr inte vacker och lär rendera i en avstängning på 2-3 matcher.
Vi behöver verkligen AP så det känns jäkligt surt.

1 gillning

Vi ska ha jövligt tur att de inte blev 5+20 i matchen

2 gillningar

Äntligen hade hv lite fuskflyt med domslutet

2 gillningar

Kan bli 1 match också med tanke på att han inte blivit avstängd tidigare?

3 gillningar

Vill se den där tacklingen i en annan vinkel.
Tveksam. Kan lika gärna träffa med axeln och han gör absolut ingenting för att göra sig klar för att ta emot tacklingen. Inget.

1 gillning

Han klarar sig utan avstängning. Klart nu

6 gillningar

Den känns märklig, eller är vinkeln så missvisande?

3 gillningar

Herregud vilken tur. Såg inte bra ut. Hoppas Åslund är pigg och kry idag.

3 gillningar

Wow, trodde jag inte. Skulle vara intressant att få se tacklingen ur andra vinklar. Var övertygad att det skulle resultera i avstängning.

3 gillningar