Fram med en bokstav och kontrakt NU!
Han har väl 2 år kvar?
Ge han livstid!
Absolut Angenting😉
Utan Ang hade vi legat sämre än Leksand, tack!!!
Så jävla bra. NHL nästa säsong är ju inte orimligt.
Ja han får inte vara för bra.
Han är ju tyvärr för bra för hv och shl
Svårt se han ta plats i nhl faktiskt.
”– Den här supporterskaran är den bästa i ligan, med stor marginal. Jag trivs alltid med att spela här. Jag vill fortsätta spela här och, ja, det är bara fantastiskt med den här atmosfären, säger födelsedagsbarnet, som senare på kvällen skulle ut och fira 28-årsdagen med några lagkamrater.”
Tack kära Jonathan, vi vet.
Ja tack!
Det finns så mycket mer att hämta här!
Ge honom 10 år och en årsförbrukning polkagrisar!
Fina Ang ![]()
FinemAng
Skottprocent på 26,03. Man missar alla skott man inte tar, skjut mer!
Allt lutar åt att denna herre slår Borgströms poäng från förra säsongen… Måste erkänna att jag inte var beredd på en sån poängskörd signerad Ang
Ruosek, Ang och Luoto - är inte de våra bästa forwards på puck-kontroll.
Woods är ju mer giftig målgörare och dyker upp i rätt lägen, men han har ju inte lika svår att ta pucken av.
Det vart en lyckad kombo,
Det kanske visar att det är bättre att göra som Örebro och andra, att samla de bästa i en toppenhet
PS Brännström kan vara rätt bra på att täcka puck också så vore bra om han blev frisk och steppade upp lite. Inte till de andras nivå givtevis i förstakedjan, men ibland kan det vara bra att döda tid och liknande och snurra lite i anfallszon
Ang får göra lite det han känner för så får de andra läsa…
Ett träffande citat från Anton som borde vara den enda beskrivningen som behövs kring Ang, egentligen. Skit i EP sidan, byt ut den mot citatet ovan.
DDDDDDDDDJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPP SSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKK