Tråden om #3 Markus Lauridsen

Haha så ägd!

Du Kamy, jag kan inte påminna mig att jag skrivit något inlägg om Lauridsen som kan tolkas som att jag jublar. Det enda jag skrivit är väl att jag inte tror att han är en flopp. Men till skillnad från de flesta andra med förutfattade meningar, anser jag att man skall få sin chans att visa upp sig innan man vare sig risar eller rosar. Det kan jag ändå tycka är ok.

Och Pg79an: apropå att vara ägd…är det inte du och andra som är ägda, alla ni som bara följer efter och upprepar det som andra myntar, om en är kritisk och sågar så hoppar ni (och du) på tåget och fyller i, leker följa John, trots att de flesta egentligen inte har en aning om vad spelarna står för även om det finns en och annan som har koll. Så känn dig ägd själv, Pg79an!

Om vi så värvat tillbaka Ander Eriksson ( han som var här under lock-outen och inte kunde åka skridskor, han med dubbelhakan) som Piluts ersättare så hade Zico ändå tyckt vi ska se vad Anders har att ge innan vi bedömer honom Sådan är Zico av sin natur.
Det är väl förvisso bra att det blir lite balans på forumet men Zico är säkerligen en supporter som Johan Hult hade sagt har rätt karaktär :smiley: :laughing: :wink:

[size=200]Förih*****e[/size]

Vad är det för barnfasoner och börja dissa varandra med “ägd” och annat fjortisskit? Ha lite respekt för att andra tycker olika. Lägg ner. Alla inblandade. Det är ju LHC-klass på detta :unamused:

Dags för moderatorer att banna lite nu kanske… riktigt mycket trams och det lär ju bli att ännu fler seriösa med verklig insyn och bra källor som kommer förloras. Olof Mattsson: Ge fan i att klanka ner på Zico (som bidrar med grymma inlägg ständigt) eller någon annan överhuvudtaget. Ni som har mage att slå kungen Sir Ward på fingrarna, förtjänar inte ens att vistas inne på detta forum…

Oerhört moget skrivet, OlofMattsson! Eller inte. Du får givetvis både kommentera och kritisera det jag skriver, men det är jäkligt magstarkt av dig att att försöka göra dig lustig över något jag inte har tyckt eller skrivit. Personer som försöker göra sig rolig på andras bekostnad är enligt min uppfattning…väldigt pinsamma. Skärp dig nu så går vi vidare i sann HV-anda!

Oerhört moget skrivet, OlofMattsson! Eller inte. Du får givetvis både kommentera och kritisera det jag skriver, men det är jäkligt magstarkt av dig att att försöka göra dig lustig över något jag inte har tyckt eller skrivit. Personer som försöker göra sig rolig på andras bekostnad är enligt min uppfattning…väldigt pinsamma. Skärp dig nu så går vi vidare i sann HV-anda!
[/quote]
Ber om ursäkt! Gick över gränsen och framförallt var mitt inlägg inte så relevant.
Du är faktiskt en som håller kvaliten uppe här på forumet. Onödigt och tramsigt inlägg från min sida som sagt!

Bra så.

Nu återgår vi till programmet.

Mina två barn kör med ordet ägd. Går på mellanstadiet - samma nivå som ni båda.
Zico håller jag som en av dom främste på forumet. En av forumet mest kunnige och skarpaste. Punkt.

Mina två barn kör med ordet ägd. Går på mellanstadiet - samma nivå som ni båda.
Zico håller jag som en av dom främste på forumet. En av forumet mest kunnige och skarpaste. Punkt.
[/quote]

[/quote]

Och min kommentar var endast för du ibland kan vara ganska snabb på att såga andra som inte delar din uppfattning och att du faktiskt hade fel men jag ber om ursäkt och erkänner att det var låg nivå på den kommentaren. Samtidigt blir det ju knappast bättre när du väljer att skriva som du gör. Och nej, det är inte bara barn som använder ordet ”ägd”

På förhand, obegripligt.

Men välkommen till HV oavsett!

Undrade vad 17 det här var för värvning först men han har överraskat ganska mycket tycker jag. Ingen jätteflashig spelare men ganska stabil över lag och kan lägga några fina mackor här och var. Är nog en bra värvning sett till prislapp.

Jag skall ärligt säga att jag inte ser så mycket av honom där ute på isen, förutom att han verkar ha en förkärlek till bra pass, men en kille som jobbar i det tysta verkar det va. Bra så!

Han är lite som om Berglund och Persson får ett barn.

Jag var också snabb att döma ut värvningen. Men tycker det är en kanonvärvning så här långt.

Spelar lugnt och tryggt, och bra förstapass. Given topp sex.

Tycker att Lauridsen är en av HVs mest underskattade spelare, har de senare matcherna, enligt mig, varit HVs bästa back efter Lehtonen! :wink:

Skum dansk.

Har väl haft en lika svängig säsong som HV generellt, men det finns hockey i gubben, synd bara att han ibland glömmer av det.

Jag tar en psykosframkallande dansk som avgör före vilken annan back som helst idag dock!

Tack Markus, hoppas du hittar högstanivån och fladdrar runt den framgent, då kommer du bli en hjälte! Just nu är du också hjälte fast lite mer åt antihjälte-hållet :wink:

En gigant i säsongsinledningen. Hvs klart bästa back. Han kommer bli ännu bättre var så säkra.

Förläng Hult!!!

Här har vi ett rejält lyft i vår dansk, hoppas han fortsätter på samma spår. Hult fick mycket skit för värvningen av Lauridsen. Men detta i slutändan kan visa sig vara en riktigt bra värvning av Johan Hult.

Helt klart HV71’s toppback än så länge.