Tråden om #36 Martin Johnsen

Dock ingen Johnsen i dagens trupp heller!?

Skrämmer mig lite om de är så att vi plockat en spelare som ska in på 4 centrar här men inte tar en tröja i norska laget. Dom är usla. Jävligt usla.

2 gillningar

Lite så jag tänkte oxå…

Spelar ikväll mot Danmark även om kommentatorn benämner honom som Mora-spelare…

1 assist från Johnsen ikväll.

1 gillning

En fin sådan i PP. :ok_hand::+1:

4 gillningar

Någon som vet varför Martin inte får lira mer i vm? Petad?

Lite snack med Martin! :norway:

4 gillningar

Verkar vara en grabb som vet sina styrkor men också ödmjuk inför komma skall! Tror detta kan bli en kille som tar kliv sakta men säkert och som kan bli en ”Hv” kille under många år.

4 gillningar

Initialt verkar det som en toppen 4C värvning. En kille som är ödmjuk men vill konkurrera om platserna. Gillart såhär långt

Trodde både Herman Hansson och Stakkestad skulle bli publikfavoriter. Johnsen kan bli fågel eller fisk.

Ska bli väldigt spännande att se denna kille, speciellt hur han jämför sig med zion nybeck.

2 gillningar

Det är ju också två killar med stor skadeotur. Hansson spelade 26 matcher på två säsonger. Jag tror han hade kunnat bli lite av en favorit annars om han hade hållit sig hel. Sorry för OT.

Well. Jag tror inte någon av dem hade det i sig att bli favoriter. För svaga.

3 gillningar

Fast det är ju sen gammalt att man hejar på en underdog :face_savoring_food:. Hansson var som en gammal volvo med gashäng!

Gillar straffen 1:45 in, absolut det är HA men han visar på en skill som vi har behov av. Dessutom verkar han vara en bra karaktär, hoppas det här blir bra!

Välkommen Martin! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

3 gillningar

Älskar att han föredrar Zlatan framför Håland också :rofl:

En redig Hamargutt ger inte så mkt för folk från Bryne :joy:

1 gillning

Finns det en rivalitet där eller är det bara du som hittar på för skämtets skull? :rofl:

Jag tar egentligen bara för givet att i Hamar så är det Ham-Kam som gäller o inte Bryne. Men egentligen mest bara ett försök att lätta upp stämningen lite. :grinning_face:

1 gillning