Lägger denna här med, det är en trovärdig källa.
Vill @Diabolics kolla så vet du vad han har för handle på forumet.
Fan också. Louto är en av lagets viktigaste spelare. Hans personlighet och spelstil är exakt det vi har för lite av redan i årets trupp…
Ja.
Inte det minsta kul.
Skiter i hur det påverkar HV.
Tänker på honom.
Stille får kasta ut analytikerna och värva. Nu.
(Givet att rykterna stämmer, C Storm vet jag har ingångar i HV så det litar iallafall jag på)
Det verkar ju onekligen ha sipprat ut något från föreningen, om två personer skriver liknande grejor, bägge med någon typ av “historik” på nätet.
Vi kan kolla lite vi oxå. Få se om det ligger något bakom detta.
F*n också ![]()
Helvetes piss.
Fy fan vad genuint skit tråkigt.
Framförallt för Joona.
Det går ju självklart inte att riskera sin syn för att spela hockey.
Hoppas inte ryktena stämmer, både för vår, men framför allt Joonas skull
Påminner om att inte posta ej bekräftade rykten från andra sidor utan att vi kollar upp det innan. Tack.
Vilken serie va detta nu igen?
Fan! Hade kunnat se han kämpa hem ett sm-guld i framtiden. Jag lider med honom. Fy vad tråkigt för honom ![]()
Då kan du ju fimpa inläggen och låsa tråden till det blir officiellt om ryktena från en annan sida på internetti visar sig stämma.
Eller hur?
Nej, det är inte nån jävla tävling om vem som sprider mest rykten. Vi vill inte delta i att potentiellt sprida falska rykten. Bland annat flaggades ett inlägg där det spekulerades om att synen kan försvinna. Sånt kan vi inte sprida om det är fake.. Det är en sak att spekulera i att han eventuellt är borta säsongen ut men när man går ner och petar på detaljnivå utan att ha fog så sätter vi stopp. Enkla regler.
Det är inte heller någon mening med att sätta och käfta. Återigen, det vi inte anser passar här plockar vi bort. Finns inga snyfthistorier i världen som kommer ändra det faktumet.
Trailer Park Boys.
Danke!
Bara intresserad av att veta om de två inläggen jag plockade upp från (iallafall den ena) folk med lite insyn i HV är OK att posta utan att be om lov först.
Ditt första inlägg om “saken” är hyfsat oprecist.
Så man vet i framtiden.
Inget annat.
Snyfta ligger inte för mig iallafall.
Själv då?
![]()
My bad, kom på att ni inte ser borttagna inlägg. Men det var inte riktat mot dig. Åtminstone inte den här gången.. ![]()
Vad gäller de grejorna ovan så finns indikationer på att vi bör undersöka. Så även om vi inte kan bekräfta något (det kan vi ju aldrig helt, förens det blir officiellt) så finns det skäl att ta det till diskussion, att säsongen är i fara. Men någonstans där får vi dra åt oss öronen. Inte ta det för långt.
Sen var just den källan som dök upp från ett ställe som är rätt friskt ute i lala-land.
Tråkigt om det stämmer men HV borde vetat om det en längre tid så Stillman har väl redan en ersättare på G säkert ![]()
Vi har grävt lite. Vi hittar inget stöd för ovan inspel från twittex och mr. Storm.
Tvärt om, Noll rök.
Men, det betyder ju inte att det inte kan vara sant, bara att vi inte kan hitta stöd för det. Rätt mycket folk har varit i farten.