Skönt att höra. Fortfarande orolig dock…
Krya på dig Joona! Hoppas verkligen att du är tillbaka snart! Vi behöver dig!
Gött å höra. JP var på om ryktet.
Så vi får hoppas att det var taget ur luften el nån missuppfattning.
Tvi Tvi
Nu åker snart foliehatten på igen.
Håller man käften om evt allvar för att inte dra på sig ännu mer press och ännu mer krisstämpel?
Ugglorna under isen…
Jag har full förståelse för att man vill mörka och inte går ut med vilken typ av skada det rör sig om om det knä eller liknande.
Men OM det är ögonen som är problemet finns det väl ingen anledning att inte gå ut med det? Ovissheten skapar sällan något positivt.
En anledning kan heta GDPR.
Eller så vill han inte ha ögonen på sig ![]()
Några av er kanske minns att jag nämnt att jag har en Pokémon döpt efter Dichow. Jag ska säga att jag även har en döpt efter Joona. Ingen av Pokémonsen är särskilt lika sina ”förebilder” utifrån spelstilen(eller utseendet, uppenbarligen) dock, utan det var bara helt random från min sida
![]()
Lite OT, men kunde inte låta bli
Du glömde det viktigaste med hela inlägget, dvs att nämna vilken Pokémon det är ![]()
Metapod och Kakuna? Haha xD
En shiny Torkoal. Jag har också en shiny Cinccino som heter Frederik. Shinys är extremt extremt ovanliga att hitta och jag samlar på shinys, så namnen är menade som komplimanger. Jag gillar mina Pokémon och alla som spelar för HV liksom
Nä, dem hade jag döpt till Örebro och Växjö Lakers isåfall, eftersom båda är tråkiga ![]()
Jag tror inte jag behöver påpeka att vi är OT eller? Visar ni ut er själva i en vecka? ![]()
Absolut, men isf borde det väl gälla alla alltid?
Oroväckande tyst om Joona
Han håller på och tränar sina Pokemon
Oerhört tråkigt för Joona såklart! Tungt för laget då det bara är Joona som har fysiken vi behöver!
Skit ska ha mer skit verkar det som och helvetet tar aldrig slut för oss fans och förening.
Men i långa loppet så hoppas jag att Joona blir helt återställd så han kan leva en vanlig vardag!
Hockey kommer ju inte först för personen Joona såklart utan hälsan!
Krya på dig Joona! Kämpa!
Någon mer info som kommit ut?
Skönt att ryktena om att han ska avsluta karriären åtminstone inte stämde. Tror det blir viktigt när han kommer tillbaka nu till laget under uppehållet.