Andreas borgman till expressen ikväll:
– Det är lite dag till dag, men förhoppningsvis kan jag vara tillbaka nästa vecka. I slutet på den, säger han till Expressen.
Så förhoppningsvis får vi snart se honom i laget igen
Andreas borgman till expressen ikväll:
– Det är lite dag till dag, men förhoppningsvis kan jag vara tillbaka nästa vecka. I slutet på den, säger han till Expressen.
Så förhoppningsvis får vi snart se honom i laget igen
Han sa det efter de inledande förlusterna. Innan han blev skadad. Jag utgår från att han menade i karriären i allmänhet och nu med HV i synnerhet. Men sen blev han ju skadad eller nåt. Och med tanke på hur det ser ut nu så är ju knappast HV en plats att vara på om man känner sig ”klar med att förlora”. För HV har bara börjat förlora. Det är 51 matcher kvar att förlora den här säsongen.
Då hade han redan varit tillbaka.
Hur länge blir han borta?
Han är förhoppningsvis tillbaka i slutet av nästa vecka.
så kanske med mot fbk som tidigast eller lhc?
Nån som vet om Borgman är med imorgon?
Kanske man vill hålla det hemligt, för att då fördelar mot LHC?
Borgman får väldigt gärna komma tillbaka till nästa match
Skönt att ha Borgman tillbaka i spel
Börjar Borgman också låta som AB nu?
I intervjun efter VF tycker han att de gjorde en bra förstaperiod och borde fått med sig några poäng. Pucken studsade inte rätt, VF hade en bra målvakt, HV gjorde dåliga byten etc.
Det jag tycker han missar, vilket blir en aning förskönande, är att HV inte ens var nära en kvittering i tredje och andra ska vi inte tala om.
När HV gör tre bra perioder i en match kan jag tänka mig att ta in sådant som studsande puckar och dåliga byten, men nu blir det bara patetiskt. Jag tror också att det tar fokus från det stora problemet, spelarnas mentala förmågor.
Sedan ska sägas att Borgman visade attityd i matchen och var ihop med Dicken våra klart bästa spelare, han är definitivt vår inofficiella kapten.
Enligt info jag fått till mig så ska Borgman och Blomman ha rykt ihop åtminstone en gång, ska ha skett tidigt på säsongen. Jag vet inte om vad, men Borgman ska ha varit rejält missnöjd.
Om ovan stämmer så tror jag bara han är less vid detta laget och inte orkar skjuta en redan död häst så att säga. Eller så har han blivit hjärntvättad, HVs egna take på MKUltra.
Hmm … så det verkar som att det inte är det första året erfarna spetsspelarna tenderar vara osams med AB. ![]()
Som förväntat.
Sa innan säsongen drog igång att jag inte riktigt ser AB och AB som kompatibla. Trots initialerna.
Borgman är en ledare, den andre orkar jag inte prata om mer nu.
Om jag får gubbgissa, det får jag(!), så blir Borgman kvar längre än Le Fleur.
Gärna med ett C på bröstet.
om detta nu stämmer och vissa rykten från förra säsongen stämmer. HUR FAN KAN KLUBBEN SKYDDA BLOMMAN? Hade man vart i toppen i ligan hade de funnits en sportslig ursäkt, nu är vi sämst i ligan, och, om ryktet stämmer, fortsätter skapar vissa skismer i gruppen så fattar jag inte man skyddar han som man gör. Är hela föreningen drogade av Blommans pollen?
KONTINUITET
Killen ser helt förstörd ut i intervjuposition.
![]()
Jämförde hans två första intervjuer från innan säsongen med den från igår. Det är ju inte samma kille längre.
Märks att han inte är nöjd
Inte nöjd???
Han är ju en spillra. Helt förstörd.