Tråden om #55 Andreas Borgman

Blir att invänta MR nästa vecka. Då kommer domen. Räknar med flera veckors frånvaro… vi är ju HV liksom…och knäskador är inget att leka med.

Yttre ledband = 6 veckor

1 gillning

Mmm…känns som nåt sånt ja…:grimacing:

Sedan efter sex veckor så kommer man på känt HV manér fram till att det blir säsongen ut.

Inte hela världen trots allt, lagom utvilad till nästa betydelsefulla match i Dalarna.

2 gillningar

Vi faller inte med Borgmans frånvaro vi är precis lika bra/dåliga utan han. Så otroligt skönt att höra att det iaf finns nån sportchef som kan sitt jobb :clap: Då vet vi vi har haft X antal medelmåttor där senaste åren.

Skulle inte förvåna mig om det är Wikegård som Sanny prata om.

Allra första bytena i allra första matchen för säsongen såg Borgman helt sagolik ut, inte sett någon HV-back eller knappt ens annan back i närheten av de bytena så länge jag kan minnas .

Sen gick det ner i kvalitet förstås men han var fortfarande riktigt bra många matchar, men ser man generellt ändå lite besviken mot vad jag hade hoppats.

Hoppas han kommer tillbaka snart

1 gillning

Ett par veckor på Borgman. Krya på dig!

3 gillningar

Att låta LaLeggia gå framstår som allt mer idiotiskt.

3 gillningar

Borgman måste levla upp. Är ju en grym spelare och härförare i grunden.

Tycker han spelar för nonchalant och med för stora risker just nu. Enkelt, rejält och tufft tack!

2 gillningar

I mina ögon en riktig besvikelse. Han tappar puckar ta mig fan hela tiden i farliga lägen o tror han har flera minuter på sig att få iväg en passning

1 gillning

Mmm…tyckte dock han gjorde en bättre match idag.

Borgman spelar inte för HV. Han spelar för att få ett bra kontrakt i ny klubb nästa säsong. Besvikelse är i underkant. Flopp också.

6 gillningar

Ja då lär han inte ligga så bra till.

Totalt oduglig!!