Blir att invänta MR nästa vecka. Då kommer domen. Räknar med flera veckors frånvaro… vi är ju HV liksom…och knäskador är inget att leka med.
Yttre ledband = 6 veckor
Mmm…känns som nåt sånt ja…![]()
Sedan efter sex veckor så kommer man på känt HV manér fram till att det blir säsongen ut.
Inte hela världen trots allt, lagom utvilad till nästa betydelsefulla match i Dalarna.
Vi faller inte med Borgmans frånvaro vi är precis lika bra/dåliga utan han. Så otroligt skönt att höra att det iaf finns nån sportchef som kan sitt jobb
Då vet vi vi har haft X antal medelmåttor där senaste åren.
Skulle inte förvåna mig om det är Wikegård som Sanny prata om.
Allra första bytena i allra första matchen för säsongen såg Borgman helt sagolik ut, inte sett någon HV-back eller knappt ens annan back i närheten av de bytena så länge jag kan minnas .
Sen gick det ner i kvalitet förstås men han var fortfarande riktigt bra många matchar, men ser man generellt ändå lite besviken mot vad jag hade hoppats.
Hoppas han kommer tillbaka snart
Ett par veckor på Borgman. Krya på dig!
Att låta LaLeggia gå framstår som allt mer idiotiskt.
Borgman måste levla upp. Är ju en grym spelare och härförare i grunden.
Tycker han spelar för nonchalant och med för stora risker just nu. Enkelt, rejält och tufft tack!
I mina ögon en riktig besvikelse. Han tappar puckar ta mig fan hela tiden i farliga lägen o tror han har flera minuter på sig att få iväg en passning
Mmm…tyckte dock han gjorde en bättre match idag.
Borgman spelar inte för HV. Han spelar för att få ett bra kontrakt i ny klubb nästa säsong. Besvikelse är i underkant. Flopp också.
Ja då lär han inte ligga så bra till.
Totalt oduglig!!