Tråden om #67 Oliwer Kaski

Det är i lägen som när han gjorde 2-0 målet i avgörande matchen mot Oskarshamn han ska använda sitt slagskott, när han får åka mot pucken och har god tid att sikta in sig!

2 gillningar

Jag tror Kaski sköt otroligt mycket för att det var ingen annan back som gjorde det förra säsongen. Nardella är väl den jag kan komma på men han stod mest för snygga framspelningar. Kaski var typ den enda backen som laddade och sköt från blå. Trodde han kände ansvaret

2 gillningar

2 gillningar

Så. När kör vi en grillkväll? :wink:

2 gillningar

Kaski (Oliver) och Palo (Marko) vet jag vilka det är… men vem fan är Savu??

Skall han in på seriösa rykten?:yum:

4 gillningar

349 900 innan avdragen klimatpremie…trodde först det var någon spekulation om Kaskis lön… :grin:

On topic: jag kan tänka mig att lindbom ville ha skott i tid och otid från oliwer,det var ju bara han som kunde skjuta bland backarna och ibland såg det nästan desperat ut, han har dock ett helt annat lugn och självförtroende sitt agerande i landslaget när spelet funkar.

1 gillning

:rofl:

Det kan nog ligga något i det med att skjuta hela tiden

Jag skickade en grattishälsning till Kaski när han la upp att han gift sig. Det är tredje gången en HV-spelare gillat mina kommentarer på Instagram :stuck_out_tongue_winking_eye:. Den första var Vesel när han tackades av och den andra var Foppa vid ett tillfälle jag inte kommer ihåg, kan ha varit när han förlängde kontraktet under förförra säsongen.

1 gillning

Är en “Gilla” dagens autograf?

8 gillningar

Kanske :stuck_out_tongue_winking_eye:

Är väl inte så ovanligt att dom som har kontot gillar det man skriver. Så länge man inte beter sig som en idiot

Fast många är nog inte så trevliga så att säga. Nu kommenterar jag inte superofta på kändisar på Instagram, men jag tror att många stora kändisar är snåla med likes, kanske för att de får miljoner kommentarer. Sen uppskattar väl Oliwer att folk grattar honom på bröllopsdagen.

1 gillning