Nej då, det är helt riktigt.
Och så de där tråkiga pessimisterna som påpekade att det inte går fort vare sig framåt, bakåt eller åt siden.
Som vanligt.
dessa video-grejor är ju som horoskop: man ser det man vill se. Väldigt lite av det är överförbart till situationen de hamnar i hos oss. Samma med Mys-janne.
Låt inte Mys-tråden bli ett forum för trauma dumpande, snälla![]()
I intervjun med hockeynews säger Jan att han samtalat med Björn och Niklas Eriksson .
Enligt Expressen var även Frölunda ute efter Jan. Det tar jag som väldigt positivt.
jag förstår att det inte är så enkelt att intervjua nykomlingar, men jag kan nog tycka att man kan ta ut svängarna något mer. En följdfråga här och där, några mer personliga frågor, några lite okonventionella frågor, för att mixa upp det lite.
Jag lärde mig inget, mer än att Mys-janne är aningen bättre på engelska än medel-tjecken.
Bättre på engelska= hög intelligens= bra spelsinne![]()
Blir guld ![]()
Nr 1 ska ju vara att tvinga alla lära sig säga HåååVeeeSuttiEtt!
Mys-Janne är bättre på engelska än Johan Freijd, också.
Inte så svårt förvisso ![]()
Det var poängen ![]()
Visst man kan inte dra så stora växlar av denna intervju men verkar ju onekligen vara en positiv och glad kille med mål om att fortsätta bli bättre.
Som alla andra som intervjuats.
Tycker nog allt de är viss skillnad på spelar intervjuer.
Ni som kollar träningar får gärna recensera hans skott och skridskoåkning.
Sades i senaste JP-podden att man tyckte att två spelare stack ut första träningen: WIN och Mysak. Man upplevde Mysak pigg, alert och duktig på skridskorna. Svårt att säga om det var ett sätt för honom att visa upp sig första träningarna eller om det är hans “normala” nivå, men de blev ändå imponerade av honom och jämförde med Rouseks inledningn förra säsongen (som ju inte alls var särskilt imponerande, men där han trots allt motbevisade dem och blev bättre ju längre säsongen gick).
De blev iallafall positivt överraskade över Mysak såhär långt.
Rousek hade väll också nån knäskada förr året som hängde i lite från Nordamerika? Tror de påverkade mer än vad vi trodde från början. (Jag vet inte detta men bara min egna slutsatser varför han skridskoåkning såg stapplig ut i början och han blev sakta bättre med säsongen. Dels han blev kvitt mer o mer sitt knäproblem samt han lärde sig SHL var orsak han blev bättre under säsongen)