Tråden om #91 Aleksi Heponiemi

Hepo börjar komma igång. Poäng i 4 raka nu!

11 gillningar

Heppo har ännu inte plusstatisk i någon match i 5 mot 5.
7 matcher ±0
3 matcher -1
1 match -2

Istiden går ner. Inte konstigt. Lila är istid på rullande 5.

Ganska uppenbart att det saknas minst en Center i laget och att Heppo ska ut på en kant.

3 gillningar

Lägger till ännu en 0-0 match på hans konto, trots storseger…
43 CF%, inget vidare.

Svårt förstå den här killen överhuvudtaget varit topp i nåt lag

Höken hade Hepo som floppvarning, Höken hade rätt

8 gillningar

Och de va spelaren liljander trodde mest på väl :sweat_smile:

Vår tredje bäste poängplockare.

1 gillning

Fast nästan oavsett vilken värvning Höken pekat ut så hade han haft rätt i den utsagan.

Är hepo ens med i truppen? Jag var på matchen, men jag såg inget av honom?

1 gillning

Han pekade väl ut Ang som flopp också?

2 gillningar

Hepo var, liksom Johnsen, ganska framåtlutad och bra på försäsongen. Därefter har han försvunnit mer och mer. Han har ju en fin potential och uppsida men får inte riktigt ut det. SHL är en ganska svår liga att briljera i om du saknar den fysiska delen (vilket vi sett med HV71 i ren allmänhet). Hepo blir relativt lätt bortplockad av motståndarna, vilket kanske inte är så konstigt då han är den spelare som väger minst av alla spelare i SHL.

3 gillningar

Hoppas på minst 1+1 idag från Hepo.

2 gillningar

Hoppet är det sista…

Bara +1 kvar då!

2 gillningar

Tänkte komma in och skriva det precis! Kanske får fortsätta inför alla matcher med att skriva!

4 gillningar

Kör på samma idag, minst 1+1 vill jag se!

2 gillningar

Hoppet är det sista…

Det är hävelid idag, dubblar detta. 2+2 vill jag se idag!

4 gillningar

Bra tänkt.

1 gillning

Där satt den!

3 gillningar