Hepo börjar komma igång. Poäng i 4 raka nu!
Heppo har ännu inte plusstatisk i någon match i 5 mot 5.
7 matcher ±0
3 matcher -1
1 match -2
Istiden går ner. Inte konstigt. Lila är istid på rullande 5.
Ganska uppenbart att det saknas minst en Center i laget och att Heppo ska ut på en kant.
Lägger till ännu en 0-0 match på hans konto, trots storseger…
43 CF%, inget vidare.
Svårt förstå den här killen överhuvudtaget varit topp i nåt lag
Höken hade Hepo som floppvarning, Höken hade rätt
Och de va spelaren liljander trodde mest på väl ![]()
Vår tredje bäste poängplockare.
Fast nästan oavsett vilken värvning Höken pekat ut så hade han haft rätt i den utsagan.
Är hepo ens med i truppen? Jag var på matchen, men jag såg inget av honom?
Han pekade väl ut Ang som flopp också?
Hepo var, liksom Johnsen, ganska framåtlutad och bra på försäsongen. Därefter har han försvunnit mer och mer. Han har ju en fin potential och uppsida men får inte riktigt ut det. SHL är en ganska svår liga att briljera i om du saknar den fysiska delen (vilket vi sett med HV71 i ren allmänhet). Hepo blir relativt lätt bortplockad av motståndarna, vilket kanske inte är så konstigt då han är den spelare som väger minst av alla spelare i SHL.
Hoppas på minst 1+1 idag från Hepo.
Hoppet är det sista…
Bara +1 kvar då!
Tänkte komma in och skriva det precis! Kanske får fortsätta inför alla matcher med att skriva!
Kör på samma idag, minst 1+1 vill jag se!
Hoppet är det sista…
Det är hävelid idag, dubblar detta. 2+2 vill jag se idag!
Bra tänkt.
Där satt den!
