Davidsson är och förblir en legend i klubben. Det kommer aldrig ändras. Dock har han aldrig bevisat sina styrkor utanför isen och jag har aldrig förstått varför han får ena jobbet efter det andra i klubben. Jag tror Davidsson skulle göra en galen nytta bland sponsorer. Käka snittar i en VIP loge med Huskvarnas ledning med mera. Där tror jag han hade varit en grym tillgång i att håva in stålar till föreningen.
Ullström tar rollen som assisterande sportchef, Davidsson ersätter på Marknad?
Enligt rykten jag hört så är det Nubben som kommit tillbaka och tagit över powerplayet och även värvat Ang och tränat upp Glifford i målet så nu är det dags att ni kryper till korset och börjar ösa superlativ över Nubben, så det så !
Inget man skämtar om.
Väldigt bra idé. Där hade nog Davidsson gjort det riktigt bra. Han har ju både hög social kompetens och stjärnglans nog för att vara spännande för sponsorer att mingla med
Ger PP 5/5. Mycket rörelse och ofta finns 2-3 alternativ.
Bästa pp i ligan, bra jobbat!
Kul idag när han visade upp två tavlor. Fick spelarna välja taktik?
Haha! De hade bara spelarnas siffror för de två sexorna som skulle spela 6 mot 5.
Någon med + på AB som ser vad det står om JDs framtid i HV?
Kortfattat att han trivs bra att nörda ner sig i speldetaljer tillsammans med AB, att hans kontrakt går ut och att han gärna stannar kvar oberoende serietillhörlighet.
f*ck
Tack. Hoppades att det skulle stå att han lämnar efter säsongen…
Gärna är ju varken indikation eller definitivt på något. Men hur som haver, har han yttrat sig så, ja då slänger väl HV med ALI i spetsen upp en lukrativt förslag. Kontinuitet.
Här vill jag se att man letar brett på marknaden för att se vad det bästa man kan få tag på är.
Samma sätt som när man rekryterade Abbott eller BL. Allt som är värt att göras är värt att göras väl.
Om man väntar in någons utgående kontrakt kanske man kan förlänga ett år eller halvår med JD.
Har en känsla av att man kommer ge tom jankovic chansen till kommande säsong i ledarstaben, där det känns som mest relevant på Davidsson plats. Och gör man inte det så är nog risken stor att man tappar honom framöver
Han vill säkert vara kvar, men han ska långt bort från tränarbåset.
Idag har iaf jag fått till mig från väldigt trovärdig källa att K Beech tog över PP när han klev in i båset
När var det Beech kom in i båset? För PP är ju enkelspårigt!
Tveksam till det faktiskt. Det är väl alltid JD som håller i taktiktavlan för pp och som “dirigerar” pp under match. Ser aldrig att Beech är tillnärmelsevisis lika involverad i pp som JD. Ser det inte heller på träning.
Det mesta drivet och idéerna när det gäller pp kommer trots allt från spelarna.