Tråden om: Cmore Sport och TV4

Jag använde min kod på csports men jag har enda tillgång till det mesta på C MORE. Allting fungerar inte riktigt som det ska men jag vet inte om det har med att göra att C MORE fortfarande är i BETA-stadiet eller om det är något annat,
Det jag gör när jag är inne på cmore.se/play är att jag väljer “C-now” när de frågar efter vilken operatör jag använder. Därefter så skriver jag in mina användaruppgifter. Sedan så är jag inloggad och då så kan jag se på filmer, dokumentärer eller vad jag nu vill se.

EDIT: Märkte nu att man inte kan se alla C MORE-kanaler men man kan se filmer, serier och dokumentärer utan problem.

Ah, fick nog till det där nu! :laughing: :laughing: :laughing:

ahh, tack! av nån anledning registrerade jag mig på fyllan i fredags så missade all den infon :stuck_out_tongue:
En etta på Hv71-ZAIK känns ju som säkra pengar :slight_smile:

Är det bara jag som får fel 3050 på csports?

Har samma problem :frowning:

Haha, så jävla typiskt. Första matchen på säsongen jag ska se på cmore så strular det.
Att de aldrig lär sig utveckla ett bra system!

Man blir så jävla förbannad. Chanserna att vi får se matchen är ytterst små. Förra året så lyckades dom inte fixa problem någon gång…

Exakt. Matchen mot DIF där de ställde in sändningen helt plötsligt kommer direkt i min tanke nu.
Det positiva är att om man kontaktar dem och gnäller har de en tendens att förlänga abonnemanget, men vafan… så svårt ska det ju inte vara att faktiskt ha en tjänst som fungerar. Framförallt inte när man tar 399kr/månad för skiten!

Ska ringa dom nu, detta är ju skandal!

Jag försöker ringa, men får bara upptaget-ton hela tiden.

Samma här

Nej fy fan! :imp:

Samma här…

Samma på alla extra kanaler, verkar som de glömt att sätta på själva länken till matchen…

nu funkar det här… kan inte se från start dock…

Vi ska alla begära om ersättning. Kommer tala för Er med när jag får tag på nån jävel på kundtjänst, det har ni mitt ord på.

Gött. Jag har också tänkt försöka få ersättning, om man inte gnäller så kommer de aldrig få tummen ur röven och faktiskt försöka förbättra tjänsten. Eller, egentligen hjälpte det inte med allt gnäll förra säsongen, men man får alltid hoppas att om alla som har problem kontaktar dem och gnäller så kanske de kan bättra sig…

Lugn och fin nu :wink:

Lagom till att andra perioden ska starta så sker samma sak… FFS!

Detta händer minst 10 ggr per säsong. Förut har man fått en matchkod till nästa match men det hjälper ju föga ifall man bänkat sig med polarna med lite bärs en lördagsmatch och så är skiten paj…

Och nu funkar inte ljudet hos mig :frowning: