Det lär vara HV71 då eller?
Med tanke på hur kontrakten för våra backar ser ut, så ser jag det inte som någon omöjlighet. Å andra sidan vet man aldrig vad som händer.
Hjalmarsson börjar tröttna
expressen.se/sport/hockey/el … g-sjukdom/
Tråkigt, hoppas han kan leva ett normalt liv om han tvingas sluta med hockeyn
Brynäsback drabbad av jobbig sjukdom | SHL | Expressen
Tråkigt, hoppas han kan leva ett normalt liv om han tvingas sluta med hockeyn
Usch vad tråkigt och jag vet precis hur det är då morsan har samma sjukdom ledgångreumatism
sedan några år tillbaka
Hej! Vet inte om jag postar inom rätt ämne, men anyway:
Är det någon som har laguppställningarna från 90-91, 91-92 samt 92-93? Alternativt lagfoton?
Har sökt som en galning med inte hittat något…
Thain
Truppen 1990-1991
[url]http://www.eliteprospects.com/team.php?team=5&year0=1991[/url]
Truppen 1991-1992
[url]http://www.eliteprospects.com/team.php?team=5&year0=1992[/url]
Truppen 1992-1993
[url]http://www.eliteprospects.com/team.php?team=5&year0=1993[/url]
Adam Almqvist verkar ha övat på skyttet under sommaren. Efter en ganska tung säsongsstart så gjorde han sin första poäng förra matchen för att sedan öka på det med två mål i den senaste matchen!
Hjalmarsson har nu skrivit på för Bolzano i italienska ligan
Cribs hos Niklas"torped"Torp. En härlig kille som jag alltid har gillat.
Får vi se honom i HV igen?
hockeyligan.se/
hockeyligan.se/
Härlig kille men ytterst medioker hockeyback. Jag vill inte ha tillbaka honom.
Jukka Voutilainen tycks inte ha spelat så särskilt mycket denna höst. 4 GP, 2 mål, -2.
hockeyligan.se/
Kan man debitera MoDo för den bortkastade tiden?
Alltså… det var ju minst sagt ganska torrt. Tycker lite synd om Torp som måste jobba med amatörer.
Hur kan man ens göra ett program där huvudpersonen har ett dragspel, utan att kräva en liten trudelutt?
Tack till ödet för att jag föddes i Jönköping och håller på HV71. Vad vore livet med annat än HVTV?
Vad vore livet med annat än HVTV?
Jag tänkte samma sak… pinsamt dåligt. En mobilkamera och en 15kronors ficklampa verkar vara melodin i modo. Annars är det väl synd att torpet inte blommade ut, han har ju HV-hjärta iallfall.
hurra för hvtv!!!
hockeysverige.se/article/137 … vensklaget
Bit ner står det att Tedenby saknades i laguppställningen, står inget om skada eller något så han kan varit bänkad med.
Jag tror att Tedenby kommer bli tradead eller något inom kort. Han har inte fått något till att stämma de senaste 1,5 säsongen och kollar man på denna säsongen har han gjort 3p på 8 matcher.
Jukka Voutilainen tycks inte ha spelat så särskilt mycket denna höst. 4 GP, 2 mål, -2.
Voutilainen missade stora delar av försäsongen tack vare sin flytt från Sverige och en mystisk feber som hade honom sjuk i veckor.
När han äntligen kom igång och gjorde mål så fick han en knätackling och knäet gick sönder.
Vill tacka Yared Hagos för hans bästa HV insats någonsin. Tack Yared för att du inte lät slutskedet av matchen bli spännande!
Vill tacka Yared Hagos för hans bästa HV insats någonsin. Tack Yared för att du inte lät slutskedet av matchen bli spännande!
Melin är utsedd till hela elitseriens största flopp såhärlångt, i aftonsopans “after ice”
Slutsats av hela denna tråd:
Det går utför med folk som lämnar HV!
Melin är utsedd till hela elitseriens största flopp såhärlångt, i aftonsopans “after ice”
Slutsats av hela denna tråd:
Det går utför med folk som lämnar HV!
Ja, titta bara på Martin Thö…, Teemu Lai…, Pär Arlbra…, Per-Åge Skr… Pasi Puistola. =)