LLLLLUUUUUGGGGGNNNNNnnnnn…
12:20 in här pratar de en del om Blomman och HV mm. Fall ni är nyfikna.
Idag mot Örebro så förstår man inte alls vad han gör i båset! 50min totalt haveri.
Agera när allt ser skit ut! Vaska om eller gå ner på folk! Gör något för att väcka laget!
De gick ju ner på folk? Nästan hela tredje perioden rullade de på tre kedjor. 71-16-77 som checking line, som avlastning till de två första kedjorna som spelade väldigt mycket. Det var ett helt okej försök, men laget var inte där idag.
Håller med, Blomman gjorde förändringar och försökte ändå. Hade gärna sett att man vaskat till ett par byten i andra, men man kan inte få allt I tredje tyckte jag han gjorde det som gick att göra sett till förutsättningarna.
Guldsäsongen 2017 gjorde vi inte 1 dålig match. Visst vi kunde förlora matcher men det var inte för att vi gjorde en dålig match, utan mer för att det andra laget var effektivt. Jfattar inte varför blomman inte lyckas tagga till laget. Varför så passiva och likgiltiga när vi har moroten att klättra till play in. Varför får du inte med dig laget blomman??
Price the lord!!!
Men sluta nu!! På riktigt!! .
Så fort det blir en förlust… Då undrar man vad Blomman håller på med?
Skulle vilja höra samma sak vid vinst av alla Blomman tvivlare…
Men dst sker aldrig.
Glöm inte att det alltid är tedens fel också!! Ibland är det andrés fel också! Men oftast är det Kenths domarens fel också rätt ofta. AD och Lindbom med
Fyfan det blir bara värre, nu jämför man med guldåret också😅
Vi gjorde en dålig match. Så är det ibland. Vi har fortf häng på säker mark. Bryt ihop, gör ett par bra träningar och ta ut allt agg mot modo. För där behöver vi va så bra vi kan vara.
Vi ligger näst sist, 1 poäng före MoDo, inte så konstigt att folk inte håller Blomman jättehögt.
Vänd på de, vi är 1P ifrån säker mark
Du verkar ju utgå från att HV ligger precis på gränsen till godkänt.
Målet var play-in, alltså tre platser upp från nu. Tre platser upp från play-in så är man på 4:e plats. Hade HV legat där hade nog AB fått en del beröm.
Med en trupp på 70 miljoner, förlust på tisdag och vi ligger sist, nej jag är inte imponerad.
Vi kan väl vänta med slutbetyget på Blomman tills säsongen är över och vi har facit.
Nej jag förstår att du inte är imponerad - det är inte jag heller. Mina förväntningar var dock ingemansland inför säsongen och där är de fortfarande.
Vi måste ta i beaktning att vi sitter kvar på ett fel bygge utan dess like med lite justeringar, såklart. Men med de sagt, jag är imponerad att vi inte ligger 10p efter & att vi faktiskt har en rimlig chans.
Nästa vecka har vi sakerna i egna händer med ett dubbelmöte mot Leksand och en omvänd ”seriefinal” mot MoDo - vågar tro på att Blomman löser detta.
Nä, det enda man begär är att man kollar hur fan spelarna uppträder på isen… sen får man själv avgöra om detta är Blommans fel eller om det helt enkelt beror på att spelarna är för bekväma.
Jag vet vad jag tycker.
Ja?.. är dom inte det då? På gränsen till godkänt?
(Med tanke på att det är Blommans första säsong o det inte skiljer mer upp till (förlåt mig( slutspel?