Välkommen Niklas. Vi vill ha underverk ![]()
Två säsonger, inte för mycket inte för lite!
Here we go!
Välkommen!
Välkommen, Niklas!
Nu ser man faktiskt fram emot en ny säsong!!
Jag har en bra känsla. Men mina känslor har svikit mig förr.
Välkommen ![]()
Därmed är ledarstaben till tre fjärdedelar spikad inför nästa säsong och en ytterligare assisterande tränare ska rekryteras.
Vem räknas som den tredje bredvid NE och NR?
JG
More than welcome!
Gör oss stabila nu tack!
Såja, låt detta bli bra. En vändning.
Nu lär det väl skita till så kommer spelarpresentationer på det!
Banan går till @wpx för sin spaning.
Välkommen! Det här blir bra ![]()
Välkommen
Står att man ska kunna se intervjuer med Niklas & Hult i HVTV, men kan inte hitta någon video?
Välkommen to ze shit show!
Uppåt. Framåt.
Härligt! Det här blir bra ![]()
![]()
Känslan…. Stabilt!
Välkommen Niklas, hjälp oss komma på fötter nu.
Jag är väldigt glad över detta.
Det finns inga indikationer jag kan komma på att detta ska bli dåligt … så OM det nu inte blir bra så kommer jag ändå inte ångra att jag var FÖR detta !
Bra av HV att fånga NE !
Välkommen Niklas! Du har varit ett intressant namn sedan din succé med Almtuna.
Med tanke på all den rutin du samlat på dig sedan dess var det förhoppningsvis värt väntan.
Personligen otroligt glad att HV för ovanlighetens skull satsar på ett rutinerat namn. Kan det vara där det brustit sedan 2010/2011? Jag hoppas och tror det.
Det här blir bra!
Precis samma känsla. Eriksson har med all tydlighet visat att han är kompetent på den här nivån.
