Tråden om HC Niklas Eriksson

Artikel här.

Välkommen Niklas. Vi vill ha underverk :wink:

54 gillningar

Två säsonger, inte för mycket inte för lite!

13 gillningar

Here we go!

2 gillningar

Välkommen!

1 gillning

Välkommen, Niklas!

Nu ser man faktiskt fram emot en ny säsong!!

8 gillningar

Jag har en bra känsla. Men mina känslor har svikit mig förr.

4 gillningar

Välkommen :folded_hands:t2:

1 gillning

Därmed är ledarstaben till tre fjärdedelar spikad inför nästa säsong och en ytterligare assisterande tränare ska rekryteras.

Vem räknas som den tredje bredvid NE och NR?

JG

1 gillning

More than welcome!

Gör oss stabila nu tack!

1 gillning

Såja, låt detta bli bra. En vändning.

Nu lär det väl skita till så kommer spelarpresentationer på det!

Banan går till @wpx för sin spaning.

6 gillningar

Välkommen! Det här blir bra :+1:

1 gillning

Välkommen

1 gillning

Står att man ska kunna se intervjuer med Niklas & Hult i HVTV, men kan inte hitta någon video?

Välkommen to ze shit show!

Uppåt. Framåt.

4 gillningar

Härligt! Det här blir bra :blush::+1:

2 gillningar

Känslan…. Stabilt!
Välkommen Niklas, hjälp oss komma på fötter nu.

2 gillningar

Jag är väldigt glad över detta.

Det finns inga indikationer jag kan komma på att detta ska bli dåligt … så OM det nu inte blir bra så kommer jag ändå inte ångra att jag var FÖR detta !

Bra av HV att fånga NE !

4 gillningar

Välkommen Niklas! Du har varit ett intressant namn sedan din succé med Almtuna.

Med tanke på all den rutin du samlat på dig sedan dess var det förhoppningsvis värt väntan.

Personligen otroligt glad att HV för ovanlighetens skull satsar på ett rutinerat namn. Kan det vara där det brustit sedan 2010/2011? Jag hoppas och tror det.

Det här blir bra!

17 gillningar

Precis samma känsla. Eriksson har med all tydlighet visat att han är kompetent på den här nivån.

4 gillningar