Tråden om HockeyAllsvenskan

Tycker bättre om Refuseds snabba låtar, typ Blind. Bandet var bra när de började och till och med 1996 sedan gick det utför när de började spela långsammare.

Det kan man ju tycka men vi snackar inmarschlåt nu.

Ah, OK, jag menade mer allmänt. Alright men kolla låten Circle Pit kanske

Gunnarsson gör en suverän insats mot Modo. Nu blir det förlängning, högintressant.

Björklöven vann med mot Östersund med 4-3, det sista målet kom med några sekunder kvar av matchen. På något sätt tycker jag lite synd om Östersund, de skulle nog om det fanns någon rättvisa haft en poäng i alla fall. För egen del hoppades jag att Björklöven skulle vinna men det skulle varit intressant om det andra laget vann.

Jag var på plats och såg matchen. Jag upplever intressant nog att HV hade precis sådana matcher under sitt år i HA. Underläge och sedan några snabba mål i slutet av matchen.
Tänker att det är ett typiskt topplagsbeteende och tror därför att Björklöven mentalt har det som krävs för att vinna finalen.

Intressant, men hockey är väl mycket mentalt eller? Var det en bra stämning tycker du?

Glifford hade behövts i IKO ikväll.

1 gillning

Johnsen avgjorde under straffläggningen för AIK

2 gillningar

Fina Herman! :blue_heart:

13 gillningar

I brist på annat så får man väl kika lite på Lill-Liv V/S Gliffen idag då.
Ett dugligt målvaktspar nästa år i HA-HV om inte annat…

1 gillning

Och Träff :blush:

Å en hög med andra spelare som har spelat några minuter i HV :wink:

Ha ha ha, ja :grin:

Nu är det Björklöven (som alltid blir BjörkRöven i mitt huvud, som autocorrect på mobilen) mot Västerås. Matchen har inte varit så länge, men efter sex minuter och lite till gjorde Västerås 0-1

Undrar om Liljander tittar på matchen.
Eriksson NICKADE precis in pökken på Gliffen.

5 gillningar

Två svaga ingripanden idag av Glifford

Han har ju precis lirat i HV, så vad tror du?

Okej, Björklöven vann med 5-2 mot VIK (Västerås). Nu ser jag fram mot SHL

Vet ett annat lag som behöver en nystart…

2 gillningar