Tack det var snälla ord
Dom flesta avskyr Luleå haha, men det där med att det är tråkig hockey kan jag inte hålla med om. Det är nått som lever kvar sen Rönnqvist var coach anser jag
Men jag är ju färgad då såklart
Tack det var snälla ord
Dom flesta avskyr Luleå haha, men det där med att det är tråkig hockey kan jag inte hålla med om. Det är nått som lever kvar sen Rönnqvist var coach anser jag
Men jag är ju färgad då såklart
Jahopp.
Bara att inse att även denna säsong och denna renovering byggde på förhoppningar som inte höll.
Kommer man någonsin att få ordning på det här haveriet till förening? Tveksamt. Vad ska till? Ingen vet.
Laget är dåligt. Lagledningen är dålig. Klubbledningen är dålig. Styrelsen totalt okunnig. Det känns som att luften bara går ur allting för ingenting blir ju bättre i något avseende. Plus att ingen verkar vilja nånting. Vi har inget lag. Man kämpar inte med och för varandra. Och frågan är om lagledningen kan få ihop det bättre än så här. Jag är tveksam.
10p på 11 matcher. Trenden är satt. Nu krävs 3p i varannan match för att slippa kval.
Jag älskade Luleås tråk-hockey. Tycker defensiv hockey är kul, särskilt när den skapar frustration.
Brynäs går ju som tåget första säsongen sedan återkomsten.
Vi suger röv 3e säsongen efter återkomsten.
Genomruttet detta .
Man blir på riktigt ledsen.
Händer ingen denna vecka så kan likaväl Abbott dra nu.
Mycket snack och lite verkstad!
Kan hon ju varit när beskedet kom.
Fakta slår alltid fiction, förhoppning, drömmar, och andra meningslösa uttryck!
Du är läsvärd.
Såhär, först och främst vad hjälper det att jag skriver här. Det kommer liksom inte bli bättre. Jag är totalt uppgiven av faktumet. Det här är så urbota dåligt att jag ger upp känns det som. Vad ska ske och när? Nästa vecka talar ju för ju inte direkt för klang och jubel. Man kan ju aldrig rida på en seger. Är inte förvånad att vi faller pladask idag.
Det enda som jag kan se hjälpa om det hjälper är att man öppnar plånboken. Men räcker det? Ne hörni det blir att vinna sista matchen i det där oönskade kvalet.
Kom igen nu HV
att de ser ut som de gör är helt klart en blandning av en alltför dålig trupp med en tränarstab som inte är tillräckligt duktig. Jag tror inte man kommer röra tränarstaben på ett tag utan de är spelartruppen som måste ändras. Då måste Abbott få de ekonomiska resurser som behövs, vi lär få behöva betala med än vad Örebro gjorde för Kossila. Örebro är högre upp i hirakin än hv och därmed mer attraktivt ur sportslig synvinkel
Självbilden .
Det är där vi fallerar.
Kolla omröstningen inför säsongen där alla vi här röstade på vad vi tror på för placering. Börja där.
Det är vi som röstat fram landets mest okunniga (hockey) styrelse. Allt är vårt eget fel.
HV-fans tror allt som oftast på mirakel varje gång vi är off season pga att vi är naiva.
Vilken plats la DU oss på i omröstningen?
Just det. Vi är värdelösa på att se saker för vad dom är, här är alltid allt guldskimrande fram tills pucken släpps i match 1.
Lyssnar på Ullström snacka i HvTv i periodpausen. Gillar det han säger och känns sund i sin syn på matchen och vad som går fel i matchen…
Så steg 1, få in han i coachtrion. Byt gärna plats på han och Davidsson pronto…
leksand leder givetvist nu med
Man kan undra vad som hänt med HV, under Lindbom vann vi i alla fall oftast skotten. Vi har inte en sämre trupp nu, Nånting har blomman gjort som gör att vi inte lättar på offensivt. Jag gillar det inte. Fler skott så vinner du matcher för det mesta. Vi har inte vunnit skotten en enda match. Börjar misstänka att blomman är en del av problemet.
Givetvis leder både modo och Leksand. Kul lördag.
Frågan är om Ullström skulle funka som sportchef. Jag hade gärna sett honom där om han kan tänkas vara redo för det. Kanske kan man åtminstone få ut nånting av CA (för vad pysslar han med egentligen) genom att han kan lära upp Ullström som sista (och enda) insats för HV.
så sjukt typiskt oss, då ligger vi på kval igen då…hatar att vara Hv fan, ett evigt lidanden i skärselden
Det stora, och egentligen det enda, problemet vi har är vår obefintliga offensiv.
Nej, nej och åter nej och då gillar jag ändå Ullström. När man har spelat hockey tills man är 30-35 år har man otroliga luckor i livet. Man har lärt sig saker som andra inte kommer i närheten av, absolut men man behöver erfarenhet av näringslivet innan man går in på en sån här viktig post anser jag. Däremot kan vi så ett Ullström frö idag och se vad som kan skördas efter 5 år. Kanske en blivande sportchef? Men inte idag, det är min bestämda åsikt.
Japp så är det, målvakter och backar funkar rätt så bra, förutom backarnas uppspel från egen zon men det beror nog mest på att forwards är osynliga. Nu har Abbott haft 11 omgångar på sig att hitta nya forwards men inget händer. Vår s.k förstakedja driver inte laget och därmed bör denna brytas upp när/om? vi får in en ny center och en ny vinge samtidigt som Luooto och OFM kommer tillbaka.