Tråden om HV71

Håller med. Vi är sämre än under Monten just nu. O det säger inte lite. Vi har Andre. I övrigt är våran offensiv helt bedrövlig, vårt passningsspel är helt bedrövligt, vi är totalt uddlösa. Finns inget, absolut inget inte ens ett halmstrå att greppa. Laget är för dåligt!!!
För oskickligt.
För mjukt.
Ja det är totalt bedrövligt!!

Allt annat än kvalspel till våren. Är en bragd.
Om inte Abbot skickar halva laget åt h-vete!

1 gillning

Vår defensiv ser bättre ut, men framåt är vi lika farliga som Bamse utan dunderhonung.

2 gillningar

Det där är inte Scandic Elmia.

1 gillning

Det är det väl visst?

1 gillning

Inte? Står ju “Scandic Elmia” med stor text på videon?

Där håller jag med, Defensiven är en step upp mot förra året, men offensiven är lika vass som en smörkniv gjord av trå. Jag vet att jag är elak nu men jag börjar störa mig rejält på OSL och Bränna, vad är problemet med dessa två egentligen ? dom har ju skills, det ser man ju men dom är riktigt skickliga på att vara helt osynliga

Inte helt osynliga, några ångestdrypande och hjärtat i halsgropen-triggande pucktapp samlade de allt ihop igår.

Men hade vi haft lite vassare avslut de få minuter det var fart framåt kunde det blivit annorlunda, med ett SAIK nervöst för att starta med två förluster. Vi är ju mer vana och trygga i den identiteten numer.

Det är en från början svag trupp där flera av nycklarna nu inte kan bidra efter diverse brutna lemmar, så ljuset dröjer.

Kommer ni ihåg när HV brukade starta varje säsong med typ 15 raka vinster. Nu satsar vi på 15 raka torsk.

Jag känner inte igen den platsen på bilderna. Inte alls.

Känner du ingen platsen på bilderna? Med träden, framfört etc? Varifrån är den filmad?

1 gillning

Hmmm, jag kanske får ändra mig. Jag har surfat runt lite på google. Jag tror jag får ändra min åsikt i frågan.

2 gillningar

Dags att flytta hem igen din gamla makrill.

7 gillningar

Tom skålningen jag såg att man skymtar Scandic i bakgrunden och de va runt vändzonen mellan de samt arenan typ… :wink:

1 gillning

Kanske redan diskuterats, men någon som såg klubborna i Insta story? Vem är ”Halken”? Lite kul att André på sin klubba har AP20. Jag trodde det var bara fansens smeknamn på honom :upside_down_face:

1 gillning

Hallquisth kanske?

Han heter AP20 på sociala medier också.

1 gillning

Ja, nu minns jag. Börjar bli gammal :laughing:

1 gillning

Masochisten här har bokat en tortyrsession på lördag som pågår 18-20.30.

2 gillningar

Jag fick tid hos Machosisten imorgon kl 19:00 :frowning:

2 gillningar

Snacka om att gå under radarn…

4 gillningar