Välkommen Johan.
Verkar vara en gedigen bakgrund. Intervjun satt som en fläskläpp. Nu kör vi.
Välkommen Johan.
Verkar vara en gedigen bakgrund. Intervjun satt som en fläskläpp. Nu kör vi.
Vet inte vad man ska säga egentligen.
Men Tommy och övriga i nya styrelsen har ju förmodligen rekryterat honom av en anledning. Därför tror jag det blir bra.
Känns som ett tryggt kort! Välkommen Johan!
Härligt, tyckte vi började få för få “Johans” bland klubbens ledare. Så detta känns förstås tryggt.
In all seriousness ser detta dock ut som en gedigen rekrytering och Johan, med sina erfarenheter, känns som klippt och skuren för rollen. Jag gillar’t!
”Jag tycker det är viktigt att finnas i Jönköping så mycket som möjligt för att känna av stämningen och se och höra vad som händer.”
Citat från Franzén till JP. Helt rätt! Helt jävla rätt! Jag har från denna mening fått en extremt positiv bild av vår nya KD! Föreningen börjar ta sig!
Tycker det framstår som en klockren rekrytering. relevant erfarenhet och bakgrund. Sedan finns det alltid en viss ovisshet i nyrekryteringar.
Varmt välkommen Johan!
Det känns antigen som att folk förstår själva vikten av att vara på plats och ta detta på fulla allvar eller så har någon satt ner foten att nu får det vara nog med lallandet. HV måste steppa upp som organisation.
Det känns positivt men som jag tror att jordfelsbrytare nämnde. Det är skört, det är det. Dom första två veckorna sätter tonen IGEN.
Välkommen!
Välkommen!