Tråden om: SHL

Sätter dom kommunhuset i pant? :face_with_hand_over_mouth:

1 gillning

Frågan är om målvakt är de som dom borde lägga pengar på?

2 gillningar

Är han mycket bättre än gidlöf?

Larsson kanske kan spela center :thinking: rackarn osis isf :laughing:

Var fick de alla pengar ifrån?

Dom har fått pengar från sponsorer/privata att använda. Det stod innan dom ändra artikeln på Expressen att en värvning av Larsson skulle innebära begränsat med resurser att värva mer innan fönstret stänger.

Vad jag lyckats läsa mig till på deras forum, verkar det handla om externa finansiärer.

Johannesson ansluter till FHC redan nu!.

Tänk att få ha en sportchef som har en fungerande organisation bakom sig. Då kan man agera såhär.

1 gillning

HEY! Vi kanske, kanske, kanske får Dickinson till ett rejält överpris nästa säsong ju. Om det inte blir HA, vill säga.

1 gillning

Det blir inge HA för er det vill jag nästan lova och sätta min skoter på!

1 gillning

Du spelar högt du.

5 gillningar

Va bra att du fick med ett nästan iaf :rofl:

4 gillningar

Hur många skotrar har du egentligen, räcker det verkligen till hela forumet? :wink:

5 gillningar

Jag tror han har genomskådat att ingen här vill ha en skoter så ingen synar bluffen. Även om i år är ett hyfsat skoterår ändå även i varma södern.

2 gillningar

Hahaha ja men otroligare saker har hänt, men det ska tamejfan mycket till för att jag ska se HV71 spela kval i vår, ännu mindre förlora det kvalet!

Det räcker med en skoter haha alldeles för dyr hobby :rofl:

Så kallade ”famous last words”

1 gillning

Du pratar om laget som nästintill har prenumererat på kvalplatsen sen omgång 1. Tror du det är av en slump?

Ni är på gång tror ni tar 4 eller 5 vinster till sista matcherna och jag tror inte Örebro fixar det

Men det blir såklart tight som fan och ett race in i det sista

1 gillning

Såg du hur det såg ut mot SAIK?

I mina ögon är det inget som tyder på att laget är på gång annat än raka vägen ner i HA.

Men jag beundrar din optimism, den kan bli viktig och helt avgörande.

2 gillningar