Tråden om: SHL

LHC tar in Högberg, Shinnimin och Hultström.

En stark silly av dom.

1 gillning

Högberg kan ju sno x antal matcher åt dem per säsong, så jätteviktig värvning för LHC.

Shinnimin och Vrana i samma kedja hade jag velat se. :diving_mask: :ocean:

2 spelare som ser sig själva som “stjärnan” i laget, i samma kedja.

Vet inte hur det kommer rimma riktigt.

Delar verkligen inte den bilden av Shinnimin. Har snarare bilden av att han är en som gör precis vad som helst för laget, bortsett från filmingar ganska lik Ledin i både spelstil och produktion.

Det enda jag vet om Shinnimin är att han filmar. Men han verkar ha gjort en hel del mål?

Tror ni vi var där och högg?

Lehtinen till Björklöven. Blir nog årets målvakt och kommer vara speciellt bra mot HV nästa säsong

2 gillningar

Kul förresten att LHC släppte sin logga. Riktigt fint att de tog med två silverstjärnor :rofl:

7 gillningar

De beskriver det så fint på sin hemsida just angående stjärnorna:

  • Stjärnorna: Stjärnorna är ett nytt tillskott i klubbmärket, men innebär samtidigt en tydlig koppling till Linköpings historia. De har hämtat inspiration från flera äldre stadssigill, där stjärnan historiskt sett har symboliserat vägledning och stabilitet. För oss i Cluben blir de en symbol för vår egen ambition - att fortsätta vara en klubb mest känd för våra silver. Samtidigt fyller stjärnorna en viktig grafisk funktion genom att skapa en bättre visuell balans och harmoni i klubbmärkets helhet.

Kanske jag ändrade texten en liten smula… :innocent:

9 gillningar

De har ju också tappat en del tunga namn…

För helvete, fel lejon igen ju!

4 gillningar
4 gillningar

Hopppppsan! Flyttar han söderut… till Vätterns södra ände, tro? Håller tummarna!

8 gillningar

Luke Philp ska ju flytta hem till Nordamerika. Hur kan ni ha missat det? Stått i varje artikel om honom.

Ni? Har jag antytt annat än det du säger? :thinking:

Du likeade ju hans inlägg, så du innefattar “ni”.

FBK får hem Johansson

3 gillningar

bra värvning, men 35 år…

Tror han kan ge lite mer än Bödker

2 gillningar

Jävlar, han hade väl sagt tidigare mer eller mindre att han skulle vara kvar där minst en säsong till. Han håller ju tveklöst fortfarande på NHL-nivå.