LHC tar in Högberg, Shinnimin och Hultström.
En stark silly av dom.
LHC tar in Högberg, Shinnimin och Hultström.
En stark silly av dom.
Högberg kan ju sno x antal matcher åt dem per säsong, så jätteviktig värvning för LHC.
Shinnimin och Vrana i samma kedja hade jag velat se.
![]()
2 spelare som ser sig själva som “stjärnan” i laget, i samma kedja.
Vet inte hur det kommer rimma riktigt.
Delar verkligen inte den bilden av Shinnimin. Har snarare bilden av att han är en som gör precis vad som helst för laget, bortsett från filmingar ganska lik Ledin i både spelstil och produktion.
Det enda jag vet om Shinnimin är att han filmar. Men han verkar ha gjort en hel del mål?
Tror ni vi var där och högg?
Lehtinen till Björklöven. Blir nog årets målvakt och kommer vara speciellt bra mot HV nästa säsong
Kul förresten att LHC släppte sin logga. Riktigt fint att de tog med två silverstjärnor ![]()
De beskriver det så fint på sin hemsida just angående stjärnorna:
Kanske jag ändrade texten en liten smula… ![]()
De har ju också tappat en del tunga namn…
Hopppppsan! Flyttar han söderut… till Vätterns södra ände, tro? Håller tummarna!
Luke Philp ska ju flytta hem till Nordamerika. Hur kan ni ha missat det? Stått i varje artikel om honom.
Ni? Har jag antytt annat än det du säger? ![]()
Du likeade ju hans inlägg, så du innefattar “ni”.
FBK får hem Johansson
bra värvning, men 35 år…
Tror han kan ge lite mer än Bödker
Jävlar, han hade väl sagt tidigare mer eller mindre att han skulle vara kvar där minst en säsong till. Han håller ju tveklöst fortfarande på NHL-nivå.