Tråden om: Ståplats!

Jag förmedlar bara, samtidigt som jag förstår att jag äger informationen.

Jag köper det du säger, NBS och HV:s dialog ska enkom handla om hur man upprättar och föräldrar en sund supporterkultur. Sen vet jag faktiskt inte varför dem haft synpunkter på personalomsättningen och dess omkostnader. Något kände dem väl att man måste peka på istället för att påverka det dem kan, dvs läktarkulturen. Hur relationen idag är tänkt att se ut det vet jag faktiskt inte.

1 gillning

Precis, och HV är nog inte nöjda med det. Men det är ju HV:s sak. Jag kan förstå att NBS reagerar, men säger inte att det är rätt.

Jag är fullt medveten om detta. Mina uttalanden vara bara en reflektion i allmänhet.

Fint, vart helt med på att reflektioner skulle komma.

Som jag förstår det vill NBS bara förklara hur de ställer sig till de senaste årens turbulens, inte aktivt vara med och bestämma. Självklart ska en supporterförening inte få ha någon sådan makt, det tycker jag också vore opassande.

3 gillningar

Vet inte om detta är den rätta tråden men jag chansar. Vet någon om ståplats biljetterna Frölunda - HV är slutsålda? Om inte hur får jag tag på en?

Släpps 5 dagar innan match via länk från NBS om jag minns rätt.

1 gillning

Frölundas hemsida säger följande:

Bortasupporter
Bortaklacken är placerad på sektion M och bokas i första hans via bortalagets supporterförening. Skulle det finnas biljetter kvar på matchdag säljs de i bortaentrén på Scandinavium från en timme innan matchstart. Önskar man sitta i närheten av bortaklacken rekommenderar vi att du köper biljetter på sektion M vänster, kontakta Frölunda på mail lotta.algotsson@frolundahockey.com alt tfn: 031-7081684

1 gillning
2 gillningar

Ett tag nu har jag tänkt på att efter intro och spelar presentation spelas alltid någon techno dänga fram tills dess att pucken ska släppas.
Jag står alltid på ståplats och det blir alltid så att vi får vänta tills pucken är släppt för att kunna dra igång.
Det känns bara som att detta är ett moment som stör oss och vi i klacken skulle göra ett bättre jobb att tagga till gubbarna på plan innan första nedsläpp? Vi skapar tryck från taggade supportrar redan tidigt. Lite måste det ju göra… Är det bara jag?

4 gillningar

Håller med helt och hållet!

Har för mig att en av de som styr musik/ljud i garden är aktiv här på forumet. Kommer ni ihåg vem det är? Kanske pinga honom och göra ett test med detta nästa match?

1 gillning

Whatever you want borta iallafall haha

1 gillning

Thank god!