Sjukt att man ändå väljer att gå över till tv4 play istället för att byta namn och färger på C mores app…
Edit: oj, sorry för OT.
Sjukt att man ändå väljer att gå över till tv4 play istället för att byta namn och färger på C mores app…
Edit: oj, sorry för OT.
Någon som vet bästa alternativet om man vill se på matchen “gratis”?
Vet att cmore kostar en del, men vad kostar det hos de andra?
Nu kommer pirret. Fan vad kul det är att säsongen äntligen drar igång.
Att vinna eller förlora spelar ju mindre roll under försäsong. Men till skillnad från vissa så tycker jag försäsongen ändå rätt tidigt kan ge svar på de frågetecken som finns. Min känsla är att det är mer sällan än ofta som frågetecken inför säsong och som visar sig vara frågetecken även efter försäsong går och gör en totalomvandling till SHL-premiären och blir till ett utropstecken. Tänker på exempelvis Vigneualt som tidigt visade att han inte var den andracenter HV värvat honom för att vara.
Därför är jag inför ikväll extremt nyfiken på våra nyförvärv. Jag är även galet nyfiken på Montén som head coach. Idag kommer vi äntligen få en fingervisning om vad det här laget går för. Om ett par veckor kan vi nog börja dra kvalificerade gissningar om huruvida det här är ett lag för bottenstrid eller slutspel.
Spännande som tusan. Så släpp pucken!
Extremt intressant att se alla nyförvärv och hur de presterar. Dock är man alltid orolig då man ser dessa träningsmatcher, att någon ska skada sig och bli borta en längre tid.
Vill bara att våra misstag ska blottas direkt så man kan börja arbeta bort det innan säsongen drar igång.
Vilka spelare som tar för sig och vilka som behöver steppa upp.
Sen är det j*vligt kul med hockey igen! ![]()
Det är bara c more/tv4play som sänder matchen ikväll.
Annars är det - live i jönköping 100kr (om man inte har säsongskort tror jag?)
Eller skaffa någon IPTV som har cmore kanalerna, vet inte vad det kostar men där betalar du nog årsvis.
alternativt ge dig ut i fulstream världen och hitta något ![]()
Aha kommer klacken visa upp sig för de nya spelarna idag eller? Känns ändå som att de kommer bli en hel del folk på matchen.
Varför lirar inte Nardella?
Ingen aning. Kan det vara för att han kom in sent?
Aja… vinner vi idag trotts att så bra och viktiga spelare saknas så är jag jävligt nöjd. Nu blir de ögonen på säpp och Borgström. Men efter sett flertalet träningar så är ju självklart tikka person favorit. Nått speciellt med den glöden han har.
Det kommer inte bli tomt i alla fall! Det är redan ganska många på plats ![]()
hårt jobbat av Lenc
Fan vad kul att det är igång!!!
Seppälä ser hård ut
Tycker Strålman ser väldigt fin ut i skridskoåkningen, på rätt ställe hela tiden
Nära. Men inte mål
Tyvärr för bra press av Fisklunda
Promenadkasse. Alldeles för vekt framför mål.
Första ”blottningen”. Strandell och Fransson bildar backpar. Blir tunt.