Märks att många toppspelare är borta, framåt. Men i egenzon så måste jag tycka att det finns ett helt annat lugn än i fjol.
Glifford får iallafall bra träning
Tycker inte att det ser så illa ut med tanke på vår, kontra Frölundas uppställning.
Ser inte jättedåligt ut. Märks dock att Frölunda har betydligt spetsigare spelare framåt. Alsing ser återigen fin ut.
Gliffbord bör vara tvåa imho! Vill ha en riktig Jönköpingsbo i målet igen!
Tycker inte vi ska svära för mycket över denna matchen om det går åt skogen. Ypperlig chans för Blomman, Abbott och CO att se vilka juniorer som kan få provspela med A-laget under året om skador skulle dyka upp. Ser det som en try-out
Tycker juniorerna överraskar, sen var det ju faktiskt Luoto som tappade puck vid målet.
När de sätter en 360-kamera på pucken, och man kan vara puck i sitt VR-headset, då är jag game.
Hallquisth tycker jag ser väldigt fin ut! Bra på rören!
Instämmer! Något lätt i närkamper men det går ordna med mer tid i gymmet
Luoto är en jävla stridsvagn på isen.
Luoto river och sliter. Lagom elak och grinig.
En jämn första period. Ser lovande ut, håll i detta.
Kan ju inte bli annat…
Nya HV ser spännande ut. Spelar ingen roll vilka som spelar med varandra har man ett grundspel som fungerar kan man göra det bra ändå.
Håller med, även om det bara är träning så måste jag säga att man ser att det iallafall finns en tanke bakom allt. Inte bara dumpa puck och lalla runt.
Jag tror fan Blomman har detta asså, det kommer ta tid som han själv sa, men jag ser iallafall hopp till skillnad från föregående två säsonger.
Sett till förra året vid denna tid - nog ser vi ett piggare lag idag trots flera spelare borta!? Bättre fart och mer noggrannhet i flera situationer…
Ett uppspel från egen zon där Schiodan och någon back (såg inte vem) spelade med bra rörelse och passningsspel som ledde till enkelt ur zon. Hoppas på mkt mer sånt i år…
Ja vi är ju inte på något sätt utspelade. Men märks som nån annan skrev skillnad framåt. Feölunda npgra snäpp vassare där. Glifford ser fin ut.
Inga större förhoppningar på denna match. Men hittills håller vi upp det bra.
ser rätt spännande ut och att vi bara ligger under med 0-1 trots massa frånvaro. Tycker det är ok första period. Riktigt rolig att se juniorerna