Hoppas verkligen att de får chansen ordentligt nu tillskillnad mot när Nubben fyllde på med division 1-spelare framför egna juniorer
Både Träff och Pettersson gjorde för övrigt mål idag för juniorkronorna.
Brukar verkligen Frölunda checka så här hårt? Eller är det coachning med tanke på HVs ungdomliga uppställning?
Ja du hör ju. Bara bra nyheter. Undrar dock när käftsmällen kommer? Som Hv-supporter får man ju sällan vara glad länge.
Spännande match hoppas isen håller inför 3:e
Men åååh så klantigt
Nu blev domarn kränkt.
Luktar 1-2
Tikka snackar till sig en 2a, blir uppläxning i paus
Han bad om ursäkt men på finska och pga hans krigaruppsyn förutsatte domarn att han sa något dumt
Klart bättre än Gotlandsmatcherna, men det bör man kanske förvänta sig.
Tycker ni Tikka höjt sig denna säsong?
Det vet vi väl inte än?
Det lilla jag sett så inte går det fortare där ute i alla fall.
Frölunda har inte heller efter 2 perrar skapat mängder med heta målchanser. Vi gör det bra i egen zon. Hittills.
Tikka- suck! Han tar en övertydlig holding the stick och lyckas sen snacka till sig två min till. Bra att han gör det i en träningsmatch så AB vet var han har honom.
I övrigt en riktigt bra period med lite mer offensivt spel. Vårt första PP var riktigt bra. Jag gillar att vi spelar mer styrspel nu och inte tjurrusar med två man mot puckhållaren. Defensiven de här två perioderna är klart bättre än vad den var under hela förra säsongen.
Tommi Tik Tok! Onödigt.
Känns ändå som sagt tryggare i försvaret än tidigare även om sillstryparna får långa anfall på oss.
Klart man inte kan dra slutsatser på en match men om man ändå gör det är Glifford klart bättre än Hugo såhär långt.
Keros första match men blir ändå lite oroad. Känns lite segare än jag förväntat. Hoppas han kommer mer o mer.
Jajamän! Vet att han tar en tveksam utvisning och topplocket går vid minsta protest.
Kan Hv stå emot i sista, är vi bättre tränade i år?