Träningsmatch 4: HV71 - Örebro Hockey (250823)

0-0

1 gillning

Ser ganska bra ut. Skottramp en vecka nu så.

2 gillningar

Brännström….låna ut han resten av säsongen till löven och lyft upp en junis!

Det bara kryper i kroppen varje gång han är inne på isen.

2 gillningar

Tycker ärligt talat de ser väldigt mycket bättre ut idag. Man spelar sig ur situationer , man hjälper varandra på ett helt annat sätt.

Kunde likväl stått 2-0 till HV.

WIN har bra fart på skridskorna.

4 gillningar

För övrigt så ser HP och Heppo riktigt fina ut

2 gillningar

Såg inte en enda kontrollerad ingång i anfallszon.

Bästa perioden den här försäsongen. Vilket kanske inte säger jättemycket. Men ett steg framåt i alla fall.

Sen var det det här med målskyttet.

Fyra perioder mot SHL-motstånd har hittills resulterat i noll mål framåt.

4 gillningar

Alltså Brännström, en sån icke-spelare.. Trött att hoppas på honom

1 gillning

Han är tyvärr slut som SHL-spelare.

matchen går på jp/expressen

1 gillning

Tyvärr ett material till HA.. låt han få bygga upp sitt självförtroende med lite poäng där, för i shl lär det inte bli många iår heller.

1 gillning

Dump and chase. Det är det nya nu

Kommentatorn måste ha ett trauma med en ismaskin inblandad.

2 gillningar

Tror du blandar ihop Heppo och valfri annan spelare.

Det är väl egentligen tidigt ännu att avgöra och säga, men hittills känner jag mig allt lite tryggare med Dichow i mål.

1 gillning

Så mkt stabilare än Lehtinen. Ger en helt annan trygghet.

Ser inget av Rousek som vanligt. Brännström ett dålig avslut nån felpass i egen zon. Det vanliga…

Det är långt kvar till toppformen. Hoppas jag iaf. Annars är vi illa ute. För det ser ju förjävligt ut i vissa stycken. Det måste bli MYCKET bättre. Hafsigt, slafsigt, drälligt, schabbligt. Var är stjärnorna? Eller har vi inga?

För mig är han förstemålvakt. Dichow alltså. Eller får man säga det efter 4 träningsmatcher?

1 gillning

No shit att vi behöver en sniper den här säsongen. Vem förväntar sig HV ska kliva fram och överprestera? Eller var det att alla ska göra 5 var?

1 gillning