Överlag en relativ jämn serielunkmatch mellan två bottenlag. Mest irriterad hur enkelt motståndarna spelar bort 2 backar med en passning precis som mot Örebro.
Håller med fullständigt, men det heter väl U20 numera.
Skicka upp Bundgaard i topp 6an sista två…
Inte hört kommentatorn igår och idag nämna Alsing så det måste väl ändå va ett steg framåt för vår kapten? Borgman tycker jag måste ta tag i sig själv och va bäst i båda zonerna.
Alsing och Fransson har bytt sida i år, Alsing till vänster och Fransson till höger. Båda är naturliga vänsterbackar. Tyvärr blir Fransson lite sämre till höger medans Alsing inte blir bättre på sin bästa position.
Nyttja Fransson mer och byt tillbaka!
Inte tänkt på det. Men det förklarar nog ett och annat. För Fransson kommer inte loss i fem mot fem.
Tedenby i nr 20 ? Kunde man inte ens fixat fram en tröja 21
Vad ska vi göra med Lagerberg när vi ändå pratar om backar?
Men…Tedenby blev klar i torsdags och sen åkte man på fredag morgon. Jag fattar att det inte är lätt att fixa en tröja då.
Kom igen nu i andra och sprätt in ett par puckar!
Håller med 100%. Dock ska alla spelare glömma allt från de senaste två åren.
Allt som blomman har sagt ska helst försvinna för alltid. Någon som har en MIB penna?
MIB? Men in black?
Jag tittar in i min spåkula.
1-0. Tedenby framspelad av Fransson.
2-0. Klappklappspel i PP mellan Skarby och Bundgaard.
3-0. Liv gör mål i tom kasse.
Yes!
Din spåkula är sketfull.
Vill verkligen höra vad din spåkula har att säga kring kommande säsong.
Seg start som tidigare. Hult agerar genom att skicka våra breddspelare. Vi plockar upp en femma från U20. NE gör en rockad på kaptenssidan. Tedenby som C med Fransson och Liv som A.
I december vänder det. Vi landar in på på plats tio. Sedan går vi rent i slutspelet. Tedenby lyfter Le Mat i ett fullsatt garden.
Tillägg. Glömde. Spåkulan säger även att AP och Pilut bryter sina kontrakt i Schweiz och kommer hem strax innan transferfönstret stänger. Lite oklart dock. Kan ske tidigare.
Du och din spåkula kommer inte bra överens va?
Du levererar som vanligt. Stort plus.