HV71fans.se

Det var ju ett tag sen jag gjorde detta men jag ska göra ett försök i matchtiden

Tack!

Det blev ingen bön igår, gick ju bra igår ändå. Var i kyrkan idag för dotterns skull och gjorde en liten smygbön där till kommande matcher.

Hv71fans har blivit borttagen från hv71.se :frowning:

Med tanke på vad som kan skrivas här ibland så är det nog inte så konstigt.

[size=150]WTF![/size] Var en nyhet för mig - utan att meddelat oss. Ska checka detta kommande vecka och återkommer.
Har dock mina misstankar.

Förbannat dåligt om så är fallet. Men igen så skiter dom ju i sina fans.

Någon som fick reda på varför HV71 inte länkar till detta forum på hemsidan?

Min gissning är att man fått klagomål över hur tongångarna gått här inne. Förolämpningar på spelare, nedvärderande kommentarer osv.
De som klagat är antagligen spelarna själva. Jag menar, hur många andra SHL-lag har trådar om enskilda spelare där man kan skriva ner sig hur mycket man vill? Jag känner då inte till några.
Måste vara rejält dåligt mot självförtroendet att råka klicka sig in på sin egen tråd och höra att man är värdelös bl.a., och det från sina egna fans dessutom.
Näe, dags att stötta våra killar nu!

Ska vara permaban på grova påhopp på egna spelare. Där har mods mkt att jobba med som tillåtit flera personer kommer med grova övertramp och inte tagit tag i problemet. Det daltas för mycket helt enkelt.

Klart att det ska tas på allvar när någon skriver hur mycket skit som helst, men jag tror inte att spelarna bryr sig särskilt mycket om 5 anonyma personer skriver skit när det sitter 7000 andra på läktaren. De vet själva när de spelar bra och dåligt, så jag tror inte att kritik här inne spelar någon roll.

Men som sagt, obefogat mycket skit ska inte förekomma ändå.

Precis fått min mobil bannad. Någon annan som råkat ut för detta?

Råkade ut för samma sak under semestern och kontaktade forumadministratören via mejl, fick inget svar men jag var inte längre bannad efter det.

Skumt, kanske nån automatisk spam-funktion som aktiveras när/om man surfar in från nått skumt ställe? Lite som när ens kreditkortföretag undrar varför det helt plötsligt dyker upp en massa utgiftsposter i Uzbekistan dagen efter man köpt folköl på ICA i Kumla.

Man får då upplysa kreditkortsföretaget att ens privatjet naturligtvis inte har några problem att ta sig till Uzbekistan och att man inte kan köpa folköl där.

Tror inte Falkenberg räknas som ett så värst skumt ställe :stuck_out_tongue:

God jul alla HV fans!

Gott nytt år alla Hv-fans!

Gott nytt HV-år alla fans.
Nu går vi för SM-Guldet där Le Mat-pokalen ska hem och förbli på säker HV-mark.

Med vänlig hälsning Mod/Admin

[size=150]Forza Hv71[/size]

Nu är det väl ändå dags att uppdatera loggan på forumet… Jag tycker det saknas en guldstjärna :smiley:

jag har byggt en, men Dekman har slarvat bort lösenordet till forumet…

Han kan säkert hitta det på Twitter :laughing: