Kvartsfinal 3: HV71 - Linköpings HC

HELVETE så jävla onödigt…

fan, dock grym passning

Snyggt av LHC

David Petrasek. Igen. Trodde aldrig jag skulle säga detta men bryt för fan kontraktet med karln!

Ajaj, känns som Hv startat likt LHC förra matchen. Ett rättvist 1-0 som LHC kvitterade lite oväntat likt Hv förra matchen i Cloetta. Får hoppas på en feminutare för LHC där vi hänger 2 baljor :slight_smile:

Fast nu vart det nära en fem eller iaf tvåminutare fö rM Karlsson… skärpning!

Kan ingen bara sänka Rahimi. Och därefter R2.

Kan man inte stänga av Arto…

12 minuter inan Arto sa en enda positiv sak om HV.

Tyvärr inte, hade den möjligheten funnits hade jag använt den för 3-4 år sedan :wink:

Bra fart, bra match. Synd att HV släppte till friläget till Arlbrandt. Fel spelare att få friläge, men annars kul och spännande att titta på. Tycker dock inte att HV håller sig riktigt så kalla som de borde. Flera tvåor har hängt i luften på ganska onödiga saker.

egentligen bara MKs onödiga interfeerence på mange johansson… den där trippingen var mest oturlig

Hur kommer det sig att Arto ska komentera våran serie??Makalös enögd kometator, ta bort honom :imp:

Tycker ni verkligen Arto är så partisk mot Hv?

måste nog säga att jag håller med honom i det mesta hitills i matchen, Hv har varit lite övertaggade på fel sätt och haft flyta att det inte blivit spel 4 mot 5 minst en gång. Lite hemmafördel med Vinnerborg och den andra tomten än så länge, lär inte funka hela matchen så hitta balansen med aggresivitet och kyla tack!

HV har gjort saker bra i denna match också men det nämner han inte

Lite väl mycket LHC nu. Vore skönt att sätta 2-1 innan paus.

vad har hänt med fälth!?

Testa att räkna hur många kommentarer som Arto gör som är direkt positiva mot vardera lag… än så länge:

lhc: (alla minus en)
hv: en… precis nu två.

sjuk

Ruggigt trist magkänsla nu, backarna ser stubbiga ut… Hoppas verkligen vi får fart på prylarna inför period 2!

Nej, det är väl därför det är jobbigt att lyssna på. För att det stämmer. Hv har en del luckor i spelet och R2 är snabb med att hitta och kommentera dessa…