Kvartsfinal 5: HV71 - Linköping HC

Fy fan vad skönt.

Edit:
Aah, skönt att matchen visas i HD, nu skall allting synas ut i sömmarna.
Den jävel som har kladdat ner sin tröja kommer fan få höra! :smiling_imp:

Mycket positivt ang Fasth och han behövs verkligen.
Vinst ikväll (som det självklart blir) så lär det blir nervöst i silverlaget inför K6 nu på lördag.
K7 på måndag är inbokad och klar :slight_smile:

Livsviktigt att Fasth är med ikväll! Helt säker på vinst ikväll men att förlusten kommer i någon av de efterföljande matcherna…

Ikväll skall bara HV vinna.
Var över i fiendemark och hittade denna videon från igår.
Är det Engstrand som står så har han en svaghet med tanke på tidigare skadan.
Forza HV
24corren.se/#category=500466 … Time=3m15s

Jävligt taggad idag! Det här tar vi HV! Vi ska fan se till att bli ett vinnande lag igen, kör så det ryker!!

Ja, och efter matchen ska den jäveln som inte har kladdat ner tröjan med BLOD fan få höra!

LET’S FUCKING GO!

Nu börjar man bli riktigt nervös. Var oerhört länge sedan jag var såhär nervös/taggad inför en hockeymatch.
Hoppas på en riktigt bra och känslofylld match där HV71 drar det längsta strået. KROG-SHOW INC!
Härligt att Fasth kan spela. Hoppas även att Trygg får rejält med förtroende i PP.
Snart kör vi boys and girls! HV BLÅ ÄR DOM BÄSTA…

Ikväll börjar vändningen! Tror att vi kan fixa detta!

Antingen går den här jävla skitmatchen också även till förlängning, eller så vinner nog fan HV ganska så stort. 3-3 eller 5-1 tror jag.

:smiling_imp:

Hv måste minimera sina misstag bättra målvaktsspelet, och sluta bränna alla öppna lägen som de har gjort.
Vändningen börjar nu.
HV71 är det spelförande laget och hoppas dom utnyttjar det bättre idag :confused:

Slutspel eller SS efter ikväll? Ingen aning men nu F*n kör vi!!! :smiling_imp:

Och Arto tillbaka, rövslickningen på LHC lär fortsätta suck

nya turtricket, jag kör kalsonfritt ikväll :laughing:

Hoppas vi är tunga nu. Vi är alltid som mest effektiva när vi är tunga och jobbiga att möta, så att motståndarna inte orkar med i längden. Gäller att hitta tillbaka till det. Brunkarna har ett viktigt jobb idag.

Skulle bli oerhört förvånad om det inte blir vinst idag, oerhört förvånad.

Återigen, om inte Markus Nilsson kedjan + Wesslau höjer sig så kommer det inte bli vinst ikväll heller. Jag tror dock att vi grejar det i denna match åtminstone

William Karlsson fansens spelare, kul :slight_smile:

NU KÖR VI ÖVER LHC! 20-0 TILL HV!

1-0 räcker :exclamation:

Nu gör vi ett mål i SH istället, please

Fy fan vad dåligt av Petrasek :imp: Totalt överspelad som vanligt.