Matchtråd: 50-årsdagen

Jaha, vi öppnar en matchtråd för 50-årsdagen, här tillåts som i vanliga matchtrådar, en mycket mer splittrad insats utan de sedvanliga kraven på att hålla sig ON TOPIC. Här gör vis om Ledda och bara KÖÖÖÖR, BARA KÖÖÖÖÖR

Jag tror vi kommer få se info kring merparten i dele av “rykten IN” i följande inlägg, imorgon:

[url]https://forum.hv71fans.se/t/lagbygget-21-22/1006/1]

Kan man till och med hoppas på följande?

jag veeeeet… ny styrelse, årsmöte, yada-yada… :unamused:

Vad gör ni? det är ju för fan uppesittarkväll!

Hur kan ni inte vara exalterade?

Haha uppesittarkväll. Sjukaste jag hört…

Uppesittarkväll för mig med! Lär hända mycket under nattetid och det vill man inte missa!! :smiley: :smiley:

tänk va många tappade som satt upp igår framför någon helt meningslös tävling, detta är ju livet i jämförelse!!! Jag förväntar mig ett fyrverkeri som syns hela vägen till västkusten vid midnatt!

Håller med, har höga förväntningar nu! Hoppas inte man blir besviken. När tror vi att första nyheten trillar in? 02-tiden?

Jag tror de kommer börja banka på trumman tidigt imorgon, typ 8-9 eller så. Kanske att det kommer några automat-publicerade, uppköade grejor redan innan det. Det finns nog en media-strategi för denna dag. Men jag vågar inte gissa hur den ser ut.

Man har ju längtat ganska länge till denna dag. Hoppas inte man blir besviken.

angående planerna.

Fast den 21:e skrev Freijd att inget är klart. Så får hoppas det hänt nåt under helgen.

Det säger han bara… mycket kvitter just nu… jag tror/hoppas på lite karameller.

Leverera lite tänkbara karameller då. Orkar inte vänta. Ge oss bara.

Vi måste hålla isär saker. Det Johan skrev om var all aktivitet kring föreningens 50-årsdag, det har redan börjat med alla artiklar och intervju med Honken etc.

Sen finns det en förhoppning om att de spelare som ryktas till HV kommer släppas som klara just denna dag, för att det just är en 50-årsdag och det vore kul med lite presenter. Att Johan Freijd säger att inget är klart, det kan ju vara för att så är fallet och att det inte finns en enda deal som är klar (osannolikt) eller att det är så att det som inte är klart är omständigheterna kring offentliggörandet. På samma sätt som Tommy var “klar” långt innan man kunde gå ut med det.

Jag hoppas det kommer någon typ av spelar-presentation idag. Texvis vore det ju lite poesi att förlänga med en sådan som Simon. Samtidigt skall krångliga kontraktsförhandlingar gås igenom vilket tar tid, speciellt när man ställs inför ett helt nytt scenario med HA.

Visst, jag kommer bli besviken om inget kommer, men jag kommer inte tappa hoppet eller sura ihop. Det är som det är.

för att sänka födelsedagsglädjen något så presenterade BIK Karlskoga precis sina:

Ny verklighet att möte detta bonkegäng i upptakten…

Jag förstår och hör vad du säger. Men jag är också ett 3 gammalt barn som tror att det är julafton i dag.

Edit: Men jag uppskattar också det som görs i dag även om det inte presenteras någon ny spelare.

Haha! Grattis till den enda föreningen som verkligen betyder någonting! Hurra Hurra Hurra