Seriösa rykten 21/22: Diskussioner

du kan inte vara frånvarande från forumet och sedan komma in här och tro att vi skall sammanfatta allt åt dig :wink:

Haha, jag är alltid närvarande :smiley: Men missat att det skrivits att han är klar :stuck_out_tongue:

jag vet, det är ju därför det är så förvånande att du missat :smiley:

Du får scrolla bak för jag minns inte vem som skrev inlägget, men det kan inte va många sidor bak, det var nyligen, sen är jag inte hundra på exakt hur det uttrycktes, kanske fanns där en mjukare utsaga oxå.

Måste fara blind, hittar nada. Men men, det lär visa sig med tiden iallafall :slight_smile:

Kan säga som så att de som sagt att han är klar står väldigt högt i trovärdighetskurs :smiley:

Jacob Grönhagen klar för Karlskrona.

Tråkigt, han skulle kunnat göra det bra till Ulla är spelklar.

Oj, den såg man inte komma. Jag har luskat fram att en forwards dubblett är på ingång. Borde vara bra risk/reward på dom signaturerna :slight_smile:
Namnen har vad jag sett inte varit nämnda här på forumet innan!

Intressant. Så Ullström är avskriven eller? För inte ska vi väl ha 15 forwards?

Spännande när en annan sa Ullström med stor sannolikhet var klar igår snabba vändningar

-true story är det bra klass på spelarna då?!! antar att det rör sig om en center och en vinge!

Davidsson-bröderna enligt aftonblaskan. Vet inte vad jag tycker om det. Då verkar Ulla inte vara aktuell längre då.

Ulla är lika aktuell som innan, om hans höft håller!

Jag kan tycka så här, med Davidsson bröderna har vi en helt galen forward sida med spets, och flera pjäser där chansen är god att de kommer explodera/utvecklas. (kommer dessutom Ulla så är den helt sick, jag tror lixom Ulla “måste” ta chansen i Hv för att visa att hans kropp fortfarande håller för spel, OM den nu kommer bli bra efter operationen, Så där tror jag det är “klart” att Ulla kommer om han nu kan spela hockey mer)

Men det spelar ju lixom inte super stor roll om vi har superstar forwards och vi har en tunn backsida ? Men det ryktas ju om en tung back snart så :slight_smile:

Det är väl så att Ullström först är aktuell i november/december beroende på
hans rehab efter operation. Han har ju synts till gåendes med krycka i stan, inte så att det är superbråttom att skriva på och presenteras just nu.

Och han ryker på skattesmäll om jag förstår det rätt om han presenteras före 1 juli

Det köper jag. Men vilka ska isåfall bli utlånade? Vi kommer att ha 4 forwards för mycket.

Angående Davidsson-bröderna har kan jag inte påstå att deras statistik i Allsvenskan varit särskild imponerande. Dom var ju riktigt bra i DIF för ett par sen men verkar som att utvecklingen gått åt fel håll.

Bröderna Davidsson på väg in. Jag gillar det så inni helvete!

Bröderna det handlar om ovan. Dom är signade.
Gillar värvningen, dom vill spela ihop och ta upp Hv!

Bröderna Davidsson kittlar. Hade man värvat dem från DIF hade jag ropat högt. Men nu är det återigen hoppet man ställer sig till.
Men tror det blir bra detta. Menar de heter Davidsson vad kan gå fel!