Tråden om: HV71! (del 1)

Efter många försök lyckades jag få tag i 4 biljetter på söndag B sektionen så man känner trycket från klacken

Råkade köpa en biljett extra till match 3 den 20:e. Ville vara snabb med betalningen innan sidan kraschade så observerade det inte.

Säljs till ursprungspriset på 120:-. Skicka PM

Varför släpper man plötsligt finalbiljetterna innan motståndaren är klar? Tvärtemot semifinalen ju.
Lurade mig, och jag missade helt biljettsläppet :frowning:

Jag tror det har med att göra beroende på om Växjö hade gått vidare till Semi så hade semifinalsdagen kunnat vara olika dagar. Och eftersom man inte vet vilken dag man spelar så är det svårt att släppa biljetter. Det är min spekulation iallafall

jp.se/article/sex-hv-support … -i-tva-ar/

Vi är inte så oskyldiga som vi tror

Vem är det som tror att vi är oskyldiga? Pratade med en med mkt god insyn i förra veckan, de flesta som stökar och bökar är inte några riktiga blå HV-fans, utan en klick yngre bråkstakar som gillar att spela Allan-ballan.

Dårar och bråkstakar finns det i alla klubbar. Är bara visa glädje till varandra och försöka bidra med så god stämning som möjligt och hoppas det smittar av sig :slight_smile:

Bra skrivet dashen.

Robert vet vad han pratar om och det VET jag. Respekt.

Vet flera som såg incidenten och ingen, vad dom såg hade HV prylar på sig. Säger ju allt…
Mycket bra avstängning som skickar kraftiga signaler till övriga muppar.

Namn, vissa bilder KAN finnas på nätet. Häng ut svinen :slight_smile:

Visste inte riktigt var jag skulle länka denna men fick bli här. Modsen får flytta om ninkännee för de.

Tycker detta är förjävligt.

mobil.blocket.se/jonkoping?w=1& … ca=17&cg=0

De finns dom som suttit i kö för biljetter länge för att sedan inte få några, finns dom som skulle göra mycket för att få se HV spela en finalmatch så säljer denna stjärnan biljetter för 750 kr/ biljett.

Lycka till.

Helt ok på denna tråd.

Stavas marknadsekonomi. Rätt eller fel får var och en bedöma. Personligen tycker jag att duden kan glömma 750pix.
Luktar en bitter mf FBK fan som fortfarande hänger skitiga strumpor och tror på tomten.

Drar en parallell. Fick två häften till hela slutspelet 2004. Ståplats. Körde högstbjudande på blocket och kan
vara det mest efterblivna jag gjort nånsin. Totalt nerringd - men möe kosing :smiley:
Källan, återigen, fick en jävla summa. Lipade nästan. Jag och polaren hade friplåt hela slutspelet och resten
är en oförglömlig upplevelse - både firandet, VIP på ställena(matchjumpern) och firandet på gamla Carlssons.

Och jag har fortfarande kvar en ståplatsbiljett till kvällena match. Helt sjukt att man inte lyckas få den sålt när man inte ens vill sälja den för annat än ursprungspriset och då det är sån tryck på biljetterna.

Låter väldigt märkligt. Har du testat Blocket?

Sjukt det!

hehehe, wennerkaaav :laughing:

Denna säsongen för HV71 alltså. Inför säsongen så är vi ett nederlagstippat botten/mitten-lag enligt alla experter. Vi gör en sanslös säsong och hamnar på andra plats, blott en poäng bakom Växjö (som chokar totalt i slutspelet hahaha). Vi avfärdar både Färjestad och Malmö utav bara farten och kvartsfinalspöket är ett minne blott. På vägen tappar vi spelare som Ullström och Abbott.

Brynäs bjuder upp till dans och HV darrar ordentligt i matchserien men man reser sig gång på gång. I sjunde avgörande jävla matchen skickar Törngren av alla människor in en puck ur minusvinkel och kvitterar. I förlängningen skickar Thörnberg (med minus på testikelkontot) in en puck som SimonOnerud skickar in. Två spelare som har HV71 tatuerat i hjärtat avgör och fixar klubbens femte SM-guld. Hur många lag i SHL kan skryta med det? HV71 är Jönköpings lag och laget leds av killar från staden och trakten. HV71 är beviset att hemvävt vinner.

Är så otroligt jävla stolt idag.

Är det någon som vet vad laget har för mer aktiviteter än autografskrivning idag?
Har dem någon privat/intern fest eller hur brukar det se ut dagen efter?
Frågar bara av ren nyfikenhet :slight_smile:

Samma här, sen ska man beakta att många på detta forum inte trott på Lindblom och sågat laget många gånger.
Han har fått hjälp med en riktigt bra tränarstab och all heder och dessa.
Man kan konstatera att flera hemvändare som inte lyckades under AJ;s tid blommat ut i år ex Tedenby, Önnerud direkt efter hemkomsten. Hoppas att flera utan kontrakt med HV hjärta stannar kvar.

Det är så gott att HV71 är klubben med flest guld senaste 10 säsongerna :smiley:

Någon som vet om guldkortegen går att se live på nätet någonstans??? Jag kan tyvärr inte vara på plats idag :frowning: