Tråden om: Kinnarps Arena!

Nä, dom är för klena. Att projicera på en nyspolad is är nästan som att försöka projicera på en spegel. Det är helt annan grej när vi provar på uppkörd is. Finns helt enkelt för lite yta för ljuset att fästa mot.

Kära HV-vänner! Jag har ett problem. Köpte ett flexpottpaket i aug och bokade då biljett till matchen mot SAIK 28/12. Nu har jag glömt min biljett och det går inte längre skriva ut denna. Kansliet är stängt till 29/12. Hur kan jag få tag på min biljett? Tacksam för snabbt svar!

Varför går det inte längre att skriva ut den?

De går bara skriva ut en månad från inköpsdatum och jag bokade detta i aug. Märkligt system

Oj, ja, synnerligen korkat.

Fick du biljetten/bokningsbekräftelsen via mail? Du har ingen länk till mobilbiljett i så fall?

Jo, det var just det jag upptäckte.

Ok nya grejer på G in till nästa år då? Iceprojection har ju de flesta lag och för det mesta så är ju isen hyfsat nyspolad när själva showen körs vad jag vet iallafall?

Tack för svaret på frågan förresten :slight_smile:

Vet inte riktigt vart man ska publicera detta inlägg, men jag lägger det här.

Är det någon som vet vad låten heter som spelas under Hv71s intro? Alltså när spelarna kommer in!

R3HAB & VINAI - How We Party

Edit: tycker dock personligen att Cruts HV-låt ska spelas under introt

Tack så mycket! :slight_smile:

Absolut. Håller verkligen med, när dessutom hela ståplats sjunger med tillför det något extra.

youtube.com/watch?v=V8IGngU0VOo :slight_smile:

Magnifikt. Den där matchen var något extra, kommer ihåg att Fiala var riktigt bra i den! :smiley:

Personligen så är/var jag helt såld på när de använde Basto - Again and Again.
Basto - Again and Again: youtube.com/watch?v=h98rqJv4qzo#t=89
Intro: youtube.com/watch?v=7Ry6o_gvNWg

Jag har gjort det till något av en tradition att spela “Again and Again” efter varje vinst.
Får även flashbacks av viss kanadensare som bar tröjnumret #9 på ryggen :wink:
[size=40]Kom tillbaka Jason Krog! <3[/size]

Det där var faktiskt riktigt bra. Lite house just när spelarna kommer in för att sedan rulla igång Hv-låten!

#9 var en riktig fröjd att se på de två första säsongerna. Han verkar ju fortfarande kunna göra endel poäng, förvisso i Österrike. :unamused: :smiley:

Saknar även när man hade en ordentlig Ice-Projection och åkte in till Madeon - Icarus
vimeo.com/50669376

Ja den och Sunshine gjorde sig riktigt bra tycker jag.

Håller med dig silver, tycker man borde köra något lite häftigare än de discoljusen man använder just nu.

J20 använde sig en gång, i en slutspelsmatch, av Guns N’ Roses - Welcome To The Jungle vilket var riktigt häftigt.
Trots att det enbart var jag och ett par hundra andra åskådare så fick jag lite gåshud då man fick känslan av att “Detta är vår borg, nu jävlar kör vi!”. De körde då original sången.
Jag hade dock gärna sett att HV71, A-laget, kört en remix av Welcome To The Jungle. Uppbyggnaden är helt jävla sjuk.
Själva droppet/när spelarna kommer in kanske inte är helt hundra men jag tycker enda det funkar.

Guns N’ Roses - Welcome To The Jungle (Jake Martins Remix)
Start 03:11, spelarna kommer in 03:51 - youtube.com/watch?v=mhPU3pVdBlY#t=191
Man startar 03:11 in i låten. Speakern börjar tagga igång publiken.
03:51 kommer HV-spelarna in. Tror det skulle kunna funka. Även om jag föredrar Basto - Again & Again :slight_smile:

Den hade nog passat bra, speciellt med tanke på ljudanläggningen som finns i Kinnarps. Vilket jävla tryck på låten det skulle bli. Hur som helst hoppas jag att introt görs mer “speciellt” nästa år!

Låtvalen ovan är plast och rimmar dåligt med vad hockey infattar. Kamp, tacklingar och en jävla glöd.
Kör vi istället denna så lär Erik Christensen med flera köra bärsärkagång och lira upp oss till final :smiley:

youtube.com/watch?v=CUDWLp1yIWw

@ Feltan. Ok med Slayer i slutspelet.