Åttondelsfinal 2: HV71 - Örebro HK

Nej, det får det inte bli :wink:

Helt rätt. Håna dem som hånas bör!

Fan va kass bara TRE mål i andra :smiley:

Glöm inte att vi har gud på våran sida, era jävlar :smiley:

Helt plötsligt är det här årets viktigaste målsättning. KÄMPA NU HV!! :laughing:

SOM VI BLÅA FANS HAR VÄNTAT.
ÄNTLIGEN.
SOM I FORNSTORA DAR

personligen tycker jag aldrig det är okej att håna någon. Tycker vår klack är bättre än så, låt hånande höra till andra klackar

Eloge till Örebros kapten som ställer upp på intervju och säger att han skäms för spelarnas uppträdande.

Man är ju lite skadad när man fortfarande känner lite lite lite oro inför sista perioden…

Hatten av för det. Hatten av för HV71 som gör årets bästa match. Uppträder som ett lag. Underbart att se! Trist att Örebro skämmer ut sig såhär.

Underbart! Helt underbart.

Lider dock lite med Löwdahl, trist att förnedras så i sin sista match… Stort av honom att säga så om sina egna spelare.

Vågen kom. Vassego Sir Ward.

Man hade nog kunnat göra lite mer om det fanns behov av det, men att dra upp tempot i detta läget är nog inte helt lätt.

jp.se/article/klart-han-fort … nare-i-hv/

Jag står och hoppar i soffan. Då kommer sambon upp för trappen och säger: nu kan vi byta till mello, det står ju 6-0 :smiley:

Riktigt bra match.
PP har gått lite trögt, men vi har ändå gjort mål!

Och vissa spelare i Örebro, stabilt att totalt skämma ut sig och bete sig som riktiga jävla grisar.
Bra av Löwdahl att totalt såga sitt lag för deras idioti och odisciplin.

Om det skulle bli mer än 10-0? :wink:

Kul att Wikegård som sa att HV är ett loser-lag och mellanmjölk för några dagar sen lyfter HV till ett hot för alla lag. :wink:

Jag håller med hammare7 i sak, man skall inte håna någon, men att använda en ramsa som i vanliga fall är till för att stötta en spelare, mot densamma är i mitt tycke inte särskilt grovt. Inte i första perioden. Inte när det fortfarande är match. Nu är det inte match, nu kan man vara stor i framgången. Då lämpar det sig inte att ge sig på en kille som misslyckats.

Dock kan man ju “håna” med stil, som när det flög in dildos på isen efter Huuko’s sociala “snedsteg”. Kungligt.

Helt rätt låt dom andra skämma ut sig :exclamation:

Tack!
Rörig artikel. Tror inte på mycket gammelmedia skriver, inte heller detta.
Ikväll är dock Lindbom kung!